З метою збільшення пропускної здатності на перехресті вулиць Київської, Чорновола та Стрілецької компанія «Оресунд» виконала порівняння варіантів реорганізації руху на даній ділянці.
Як інформують в Агенції просторового розвитку, яка виступила замовником дослідження, варіантів зміни організації руху розглядалося два:
1. Круговий рух;
2. Оптимізоване світлофорне регулювання.
«За результатами моделювання звичайний круговий рух, а також вдосконалений варіант типу «турбокарусель», не дають досягнути збільшення пропускної здатності вузла через високу існуючу інтенсивність потоків транспорту та пішоходів. Навпаки круговий рух зменшує пропускну здатність перехрестя», ‒ повідомляють в Агенції.
Відтак, оптимальним рішенням для досліджуваного перехрестя вважають світлофорне регулювання зі створенням острівців безпеки, додаткових смуг на перехресті, значним зменшенням площі перехрестя (між стоп-лініями), каналізування правоповоротних потоків та безконфліктним пофазним роз’їздом. Рішення також передбачає створення велопереїздів та збільшення площі ділянок озеленення.
Детальніше з дослідженням компанії «Оресунд» можна ознайомитися за посиланням.
В Агенції просторого розвитку зазначають, що перехрестя вулиць Київська, Чорновола та Стрілецька є одним із найважливіших в транспортній системі Вінниці. На даному перехресті сходяться не тільки внутрішньоміські транспортні потоки, а й магістральний зовнішній транзит за напрямком Київ-Умань. Крім того простір довкола перехрестя є активним ‒ тут зосереджено багато комерційних об’єктів та розташовані великі житлові комплекси.
ОНОВЛЕНО
Як пізніше повідомили на сайті Вінницької міськради, після проведених досліджень та наданих урбаністами висновків департамент комунального господарства та благоустрою планує приступити до виготовлення проєктно-кошторисної документації на проведення у подальшому цих робіт.
Нагадаємо, з 13 березня в тестовому режимі функціонує круговий рух на перехресті вулиць Миколи Оводова та Князів Коріатовичів. Згодом в місті створили опитування з метою дізнатися думку вінничан щодо реорганізації руху на даному перехресті.
Головне фото ‒ з GoogleMaps, візуалізація ‒ Агенції просторового розвитку
Головні новини дня – в нашому Telegram-каналі
Також запрошуємо на нашу Facebook-сторінку