Команда TUM Hyperloop з Німеччини на щорічному конкурсі SpaceX Hyperloop Pod Competition встановила новий рекорд швидкості, зумівши розігнати капсулу до 463 км/год.
Після цього Ілон Маск заявив, що наступного року для змагання побудують новий вакуумний тунель з вигинами довжиною 10 км. Зараз використовується пряма надземна труба довжиною 1,2 км поруч зі штаб-квартирою SpaceX в Хоторні (штат Каліфорнія), передає itc.ua.
У 2018 році TUM Hyperloop, яка тоді називалася WARR Hyperloop, змогла розігнати капсулу до 457 км/год. На цей раз учасники змагання спочатку планували досягти більшої швидкості – 600 км/год (приблизно удвічі менше за швидкість звуку), але змушені були зупинитися через пошкодження. Капсула довжиною 1,7 м і вагою 70 кг все ще є прототипом і меншою мірою відповідає розмірам, які будуть мати готові пасажирські капсули Hyperloop.
Запропонований Маском новий тестовий трек внесе великі зміни в змагання. По-перше, він буде в п’ять разів довшим за всі три існуючі випробувальні треки Hyperloop разом узяті, а по-друге, отримає вигин, що значно наблизить його до того, яким повинен бути Hyperloop в реальності. Крім того, новий тунель створить додаткові труднощі для команд, які беруть участь у Hyperloop Pod Competition, оскільки крім збільшення швидкості їм доведеться враховувати й проходження поворотів.
Поки все це знаходиться на етапі планування, і неясно, коли справа дійде до будівництва нової траси. На поточний момент у планах в Ілона Маска – незначне розширення існуючої тестової траси приблизно на 200 м, а також створення ще одного прямого тунелю протягом наступних трьох років.
Джерело: УНІАН