Сьогодні, 9 червня, відбулось засідання робочої групи з маркетингової стратегії міста Вінниці. Зустріч проходила за участі експертів проекту ПРОМІС. Під час засідання окрім проекту маркетингової стратегії презентовано концепцію бренду Вінниці, як міста стійкого лідерства, справжнього та інноваційного, толерантного, збалансованого та гармонійного.
Минулого року у Вінниці розпочалась робота з розробки бренду міста та маркетингової стратегії. До процесу формування бренду мерія Вінниці залучила фахівців проекту ПРОМІС, адже вони мають необхідний досвід працюючи не лише в Україні, а й в інших країнах світу. Цей проект реалізується Федерацією канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Уряду Канади. Також до розробки бренду міста та маркетингової стратегії долучалась громадськість, зокрема під час зустрічі у форматі «відкритий простір».
Розробка та впровадження маркетингової стратегії міста обумовлена Стратегією розвитку міста «Вінниця-2020», що полягає у вирішенні проблем місцевого економічного розвитку, формування сприятливого клімату для зовнішніх інвесторів і місцевого бізнесу, активізації інвестиційних процесів, впровадження інновацій, підвищення конкурентоспроможності місцевих підприємств і покращення життя мешканців нашого міста. Економічний розвиток буде основою розбудови сучасного, цікавого комфортного міста, зі зручною інфраструктурою, сильною територіальною громадою, яка шанує традиції, втілює інновації та прагне стати містом доброзичливих та усміхнених людей. Маркетингова стратегія не обмежується виключно завданнями, які ми прагнемо досягти, ми говоримо про маркетинг та брендлінг міста Вінниці. Адже ми бачимо, як Вінниця сьогодні дуже активно розвивається, у місті втілюються нові проекти, приїздять експерти, які прагнуть разом з нами розвивати місто. А маркетингова стратегія полягає саме в тому, щоб просувати наше місто не лише в Україні, а й за її межами, – каже директор департаменту економіки та інвестицій міської ради Віталій Погосян.
Головний радник з питань врядування проекту ПРОМІС Кейді Ворд презентувала проект концепції бренду міста.
Було проведено велику роботу щодо брендингу і на передній план завжди виходили такі характеристики – Вінниці як міста стійкого лідерства, справжнього та інноваційного, толерантного, збалансованого та гармонійного. Наприклад, щодо толерантності, то Вінниця є одним з небагатьох міст, де дійсно розвинута культурна багатоманітність. Взагалі, ваше місто є одним з найкомфортніших українських міст, де зручно як працювати, так і жити. Я, як іноземець, відчуваю себе тут комфортно, я бачу що мені раді, люди посміхаються. Вінниця місто збалансоване та гармонійне, відчувається бажання розвивати місто – як серед керівництва, так і громадян. Ваше місто зберегло автентичну культуру та архітектуру, тут багато традицій, але вони не стоять на місці, а адаптуються до сучасного життя, – зазначила Кейді Ворд.
Щодо стійкого лідерства міста, то експерти зазначили, що Вінниці протягом століть вдається зберігати лідерство: територіальне, економічне, політичне та культурне. Вінниця досягла статусу обласного центру, відомого в Україні. Також експерти відзначили інноваційність, у місті живуть люди, здатні бути креативними, які творять своє місто, поєднують глибокі традиції з передовими ідеями. Вони відзначили те, що мешканці позитивно сприймають інновації та пишаються своєю першістю в різних сферах, також влада гарно сприймає та впроваджує інновації.
Консультант проекту ПРОМІС Володимир Проскурнін представив проект маркетингової стратегії. У структурі проекту є три стратегічні цілі: місто – надійний партнер з привабливими умовами для інвестування; гостинне місто унікальної історії, архітектури та культури; зручне та безпечне місто комфорту і затишку. Кожна з них містить проектні ідеї для досягнення.
Поданий перелік ідей не є вичерпним, це лише початок. В процесі роботи по доопрацюванню маркетингової стратегії учасники робочої групи можуть їх додавати. Крім того, проекти будуть виникати протягом життя міста, ви будете втілювати ідеї, які будуть на часі. Тому вичерпного списку не може бути, не потрібно розглядати маркетингову стратегію як закінчений проект, який треба виконати до певного року. Цей процес має бути безкінечним, адже місто живе, – каже Володимир Проскурін.
Протягом трьох тижнів члени робочої групи будуть ознайомлюватись з проектом та надаватимуть свої пропозиції. Після цього проект буде винесено на широке обговорення мешканців міста.
За інформацією: Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради