5 найбожевільніших стартапів сучасності

Новини Світу

Презервативи, які не рвуться. Інтернет-магазин, який за $10 надсилає вам “щось”. Кредитна картка, що сама веде мовлення в Twitter. Складається відчуття, що деякі стартапери плутають вихід на Kickstarter з прийомом у психіатра. І непогано заробляють на цьому.

Ось деякі з найбільш неймовірних стартапів нашого часу.

Тут і справді складно обійтися без штампів, але якби цих стартапів ніколи не існувало насправді, їх варто було б вигадати. А той факт, що вони примудряються збирати гроші і запускатися, часом і зовсім здатний похитнути віру в людство. Або, навпаки, зміцнити її. Залежить від того, з якого боку подивитися.

1. Презервативи, які не рвуться

Старші люди пам’ятають яскравий епізод культового серіалу “Друзі”, в якому Росс після “зальоту” Рейчел люто надзвонював у компанію, яка виробляла презервативи, і обурювався, чому вони гарантують “захист” лише у 97% випадків.

Шведський виробник інтимних товарів LELO вирішив виправити цю кричущу несправедливість. І в червні 2016 року вийшов на краудфандингову біржу Indiegogo з проектом презервативів, які неможливо порвати.

Суть революційного нововведення в тому, що презервативи зроблені не з литого латексу, а з сполучених між собою шестикутників. Таку конструкцію автори називають найнадійнішою в світі.Більше того, вони стверджують, що завдяки такій структурі презервативи гарантують підвищене задоволення від сексу. Принаймні, для чоловіків.

Незрозуміло, як конструкція з шестикутників пов’язана із задоволенням від сексу, мабуть, справа в психологічному ефекті, впевненості в сексі без наслідків.

Оглядачі авторитетного порталу Mashable взяли презервативи на … тест-драйв, і винесли вердикт: “начебто не рвуться”. Росс із “Друзів” був би задоволений.

Відвідувачі Indiegogo були вражені. 30 тис. людей вже розмістили попередні замовлення на 600 тис. презервативів на загальну суму понад $1 млн. Не дивно, що понад 70% тих, хто підтримав проект – чоловіки.

2. Що завгодно за $10

Під таким девізом живе і процвітає абсолютно дика на перший погляд компанія The Something Store. Коли цей стартап запускався, оглядачі крутили пальцем біля скроні. Судіть самі, заповзятливі хлопці збиралися запустити сайт, на якому кожен бажаючий міг за $10 розмістити замовлення на… щось.

Так, ви платите $10, не знаючи, що ви отримаєте в результаті. Власники магазину лише гарантують, що відкривши посилку, ви побачите щось, що коштує як мінімум $10, є новим, а не б/у, і не заборонено до продажу в США.

За відгуками клієнтів магазину, вони отримували від компанії різнокольорові ножі для сиру, наручні годинники і навіть предмети мистецтва. Загалом, це може бути все, що завгодно, крім, зрозуміло, порнографічної продукції, алкоголю, наркотиків, зброї і т. д.

Невідомо, чи було так задумано, чи авторам ідеї просто пощастило, але The Something Store користується популярністю вже 8 років – найбільше як засіб для здійснення несподіваних подарунків друзям і колегам.

Якщо ви замовляєте посилку для когось іншого, компанія може безкоштовно додати до посилки записку із зазначеним вами текстом. І не ви, ні той, кому вона прийде, не знатиме, що в ній, поки вона не буде відкрита.

3. Нехай бабло говорить за тебе

У списку найбільш ідіотських ідей світу ця могла б зайняти гідне місце. Наприклад, друге, поступившись тільки ідеї запросити Дж. Дж. Абрамса знімати продовження “Зоряних війн”.

Суть ідеї Blippy в наступному. Ви реєструєтесь, вводите дані про свою кредитну картку, і вона прив’язується до вашого Twitter-акаунту. І як тільки ви витрачаєте якісь гроші з картки, світ тут же дізнається про це завдяки моментальному твіту. Звучить феєрично.

Втім, автори стартапу Blippy, запущеного в 2009 році, отримали загалом $13 млн інвестицій. А зареєстрованих користувачів у сервісу в якийсь момент було понад 100 тис. І це незважаючи на те, що ще в 2010 році стало відомо про витік, що дозволив Google кешувати приватну інформацію про кредитки користувачів через сайт Blippy.

У 2013 році менеджмент Blippy вирішив, що грошей на “порношопінгу” більше не заробиш, і компанія продала свій бренд групі підприємців, які розробляють клавіатури для iOS, які дозволяють друкувати замість тексту набір анімованих GIF. Теж, до речі, та ще ідейка.

4. Монорейка для качків

Tesla, кажете? Hyperloop? Транспорт майбутнього?

Дехто вважає, що це зовсім не високотехнологічні рішення з використанням новітніх розробок у царині сонячної енергетики, магнітної левітації і штучного інтелекту. А прості і геніальні рішення. На зразок Shweeb.

Група новозеландських розробників створила проект швидкісної транспортної мережі на… людській тязі. Ідея, яка віддає реальною футуристичністю, передбачає створення монорейки, якою (точніше, під якою будуть рухатися прозорі гондоли з людьми, які крутять педалі.

Розробники стверджували, що цей вид транспорту міг би змінити спосіб переміщення людей у міста, позбавити мегаполіси від пробок і т. д.

Google навіть виділив $1 млн. на дослідження в цій сфері і доведення проекту до розуму. Shweeb обіцяв запустити в тестовому режимі в 2015 році в канадському розважальному парку в околицях знаменитого Ніагарського водоспаду. Цього не сталося.

Напевно, Ілон Маск підметушився, відчувши загрозу своєму баченню транспорту майбутнього.

5. Тут явно хтось помер

Кожному, напевно, доводилося хоч раз в житті чути історію про те, що в якомусь будинку або квартирі творилася якась чортівня після того, як там хтось помирав.

Залишимо за дужками розмови про те, що це містична маячня, і що наука підтверджень не знаходила. Для тих, хто дійсно чує голоси і помічає, як примари рухають меблі, це навряд чи має значення.

Американський стартап DiedInHouse вміло скористався довірливістю містично обдарованих індивідуумів. На сайті компанії можна вбити свою адресу та дізнатися, чи була коли-небудь зафіксована чиясь смерть у вашому домі.

Якщо там і справді хто-небудь коли-небудь помирав, це буде згадано у звіті, який компанія надає вам за помірну плату в кілька десятків доларів.

Невелика ціна за правду, яка може вплинути на ваше рішення придбати будинок, який вас зацікавив. Або продати свій власний, дізнавшись нарешті, чому в ньому періодично трясуться люстри або вперто не ладиться інтимне життя.

Автори розробки особливо пишаються тим, що про них свого часу писали Forbes і Business Insider. Ось вам і містика.

Олексій Бондарєв

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *