У системі безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Вінниці стався збій. Пасажири скаржаться, що з рахунків на їхніх картках знімають суми, більші за вартість проїзду.
Так, один із власників «Муніципальної карти вінничанина» оприлюднив на сторінці Blacklist_of_vinn у Instagram фото квитка у трамваї. Судячи з фотографії, система «списала» з рахунку пасажира 74 гривні за одноразовий проїзд.
- Нормально в нас система працює! Як повернути свої кошти? В когось була схожа ситуація? – спитався автор посту, і отримав чимало відповідей від вінничан, що потрапили у подібну ситуацію
Проблему прокоментували у КП «Вінницякартсервіс», яка відповідає за впровадження «муніципальних карток». На підприємстві запевнили, що усі понаднормово списані кошти повернуть власникам.
- До відома мешканців міста, які оплачують проїзд банківськими картками. У зв’язку із виникненням запитань щодо разового списання коштів у розмірах, які не відповідають вартості проїзду (трамвай, тролейбус, 4 грн) й перевищують її, повідомляємо: банківські транзакції при оплаті в громадському транспорті мають обмеження й контролюються банком, а у випадку збоїв, подібних до вищевказаного, кошти повернуться впродовж 1-7 днів, залежно від банку емітенту картки. Тож не хвилюйтесь, – йдеться у дописі на Facebook-сторінці Муніципальна картка вінничанина
Громадян, у яких виникли сумніви та питання стосовно транзакцій, просять звертатись на номер гарячої лінії: 0800 330 155, писати на електронну адресу: vinnytsiacartservis@et.vn.ua та на офіційну сторінку у фейсбук – Муніципальна картка вінничанина. Також можна долучитись до чату в Telegram – t.me/Vinnytsiakartservis.