Співзасновник Вікіпедії Джиммі Вейлз оголосив про створення потенційного конкурента для соціальних мереж Facebook і Twitter. Про це пише Financial Times.
Соціальна мережа WT: Social дозволить користувачам обмінюватися посиланнями на статті та обговорювати їх у стрічці новин в стилі Facebook. Це можуть бути абсолютно різні теми — від політики і технологій до музики та бджільництва. Для створення соціальної мережі Вейлз скористався принципом онлайн-енциклопедії.
Фінансувати WT: Social будуть за рахунок пожертвувань невеликої групи користувачів, щоб дозволити мережі працювати без реклами. Сам Вейлз вважає, що якщо соціальна мережа існує за рахунок реклами, то вона пропонує неякісний контент.
Якщо алгоритми Facebook і Twitter гарантують, що повідомлення з найбільшою кількістю коментарів або лайків піднімаються вгору, то в WT: Social нові посилання стають на перше місце. Незабаром планують додати кнопку upvote, яка дозволить користувачам рекомендувати якісні історії.
З моменту запуску минулого місяця в соціальній мережі зареєструвалися вже 50 тисяч користувачів. Найбільша кількість користувачів зареєструвалася минулого тижня.
Джеорело: thebabel.com.ua