Звіряйте показники: у ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» прокоментували «листи щастя» із «сумнівними» платіжками

Новини Вінниці

У ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» прокоментували ситуацію із «сумнівними» платіжками за електроенергію, які отримують вінничани. Споживачам, які вважають суми у своїх платіжках завищеними, рекомендують звірити дані в рахунках з фактичними показниками. Зробити це, зазначають на підприємстві, можна в режимі он-лайн.  

  • ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» надіслала побутовим споживачам, у яких є заборгованість станом на 1 вересня 2019 року, попередження про припинення електропостачання. Такі листи вінничани отримали вперше за період функціонування нашої компанії (з 1 січня 2019 року). Споживачі, які не погоджуються з показниками в платіжці, або з певних причин не мають відображення оплати по своєму особовому рахунку, рекомендуємо не чекати попередження про припинення електропостачання, а вирішувати проблему впродовж календарного місяця.
    Щодо врегулювання ситуації, яка виникла – споживачам, що мають заборгованість необхідно звірити дані в рахунках з фактичними показниками. Аби користувачі послуг не вистоювали черги у відповідних установах для вирішення цього питання, наші фахівці розробили бланки для контрольної перевірки показників лічильника, які ми самостійно передаватимемо у ВІННИЦЬКІ МЕМ для їх перевірки.
    Отримати та заповнити таку заяву можна у Прозорих офісах, ЖЕКах та Центрі обслуговуванні клієнтів (вул. Пирогова, 131), а також на сайті АТ «Вінницяобленерго», надіславши її на електронну пошту. Припинення електропостачання не буде здійснено тим споживачам, які сплатять наявний борг або нададуть заяву-коригування для перевірки, під час якої буде підтверджено відсутність заборгованості.
    Шановні споживачі, наголошуємо, що вчасно передані показники лічильника (у зазначені терміни) є запорукою формування коректних рахунків! –
    повідомили у пре-службі «Енера Вінниця».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *