У ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» прокоментували ситуацію із «сумнівними» платіжками за електроенергію, які отримують вінничани. Споживачам, які вважають суми у своїх платіжках завищеними, рекомендують звірити дані в рахунках з фактичними показниками. Зробити це, зазначають на підприємстві, можна в режимі он-лайн.
- ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» надіслала побутовим споживачам, у
яких є заборгованість станом на 1 вересня 2019 року, попередження про
припинення електропостачання. Такі листи вінничани отримали вперше за період
функціонування нашої компанії (з 1 січня 2019 року). Споживачі, які не
погоджуються з показниками в платіжці, або з певних причин не мають
відображення оплати по своєму особовому рахунку, рекомендуємо не чекати
попередження про припинення електропостачання, а вирішувати проблему впродовж
календарного місяця.
Щодо врегулювання ситуації, яка виникла – споживачам, що мають заборгованість необхідно звірити дані в рахунках з фактичними показниками. Аби користувачі послуг не вистоювали черги у відповідних установах для вирішення цього питання, наші фахівці розробили бланки для контрольної перевірки показників лічильника, які ми самостійно передаватимемо у ВІННИЦЬКІ МЕМ для їх перевірки.
Отримати та заповнити таку заяву можна у Прозорих офісах, ЖЕКах та Центрі обслуговуванні клієнтів (вул. Пирогова, 131), а також на сайті АТ «Вінницяобленерго», надіславши її на електронну пошту. Припинення електропостачання не буде здійснено тим споживачам, які сплатять наявний борг або нададуть заяву-коригування для перевірки, під час якої буде підтверджено відсутність заборгованості.
Шановні споживачі, наголошуємо, що вчасно передані показники лічильника (у зазначені терміни) є запорукою формування коректних рахунків! – повідомили у пре-службі «Енера Вінниця».