Керівництво аеропортів «Вінниця», «Київ» і «Харків» – проти антиконкурентних умов для аеропортів України

Новини Вінниці

Асоціація «Аеропорти України» вимагає скасувати наказ Мінінфраструктури від 4 червня 2019 року, який встановлює суттєві преференції на аеронавігаційне обслуговування для міжнародного аеропорту «Бориспіль», як дискримінаційний.

Про це йдеться у заяві асоціації, повідомляє «Економічна правда».

  • Старе керівництво Мінінфраструктури України, своїм наказом №415 від 04.06.2019 року затвердило більш привабливі умови співпраці з авіакомпаніями для одного конкретного оператора галузі – Міжнародного аеропорту «Бориспіль». Згідно з цим документом, оплата за послуги з аеронавігаційного обслуговування для аеропорту «Бориспіль» становить 643,5 євро, а для всіх інших аеропортів – 901,68 євро. Хоча, по-перше, згідно із затвердженим самим же міністерством стратегічним планом розвитку авіатранспорту на період до 2020 року, у галузі мали бути створені рівні і конкуренті умови. І, по-друге, попереднім наказом №669 була встановлена єдина для всіх аеропортів ставка – 873,77 євро, – підкреслюють в асоціації.

В організації заявляють, що встановлення різних ставок за одну і ту саму послугу з аеронавігаційного обслуговування «підштовхне» авіакопанії базуватися саме в «Борисполі».

  • Фактично Мінінфратруктури своїм рішенням гарантує зменшення вартості авіаперельотів на внутрішніх і міжнародних рейсах тим авіакомпаніям, які виконують рейси з аеорпорту «Бориспіль». У той же час вартість на внутрішніх і міжнародних рейсах, які виконують з інших українських аеропортів, істотно збільшується, – наголошує асоціація.
  • Асоіцація не може погодитися з антиконкурентними умовами для аеропортів України з введенням в дію наказу №415 Мінінфраструктури у питаннях захисту економічної конкуренції. АМКУ, як держорган, має детально розібратися у проблемі і негайно вжити заходів для відновлення балансу і паритетних умов на ринку перевезень, – заявив президент асоціації Петро Липовенко.

З ним погоджується керівництво аеропортів «Вінниця», «Київ», «Харків».

  • Очевидно, що наслідки таких нерівних умов на собі найбільше відчує столичний аеоропорт. Адже аеропорт «Київ» знаходиться у безпосередній близькості з привілейованим аеропортом «Бориспіль», зрозуміло, що перевізник вибере ту ціну, яка є істотно нижчою, – заявив гендиректор ТОВ «Мастер-Авіа» (Міжнародний аеропорт «Київ»).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *