У Вінниці, сьогодні, 23 липня, відбулось перше засідання робочої групи з розробки Стратегії розвитку туризму міста. План перетворення міста на туристичний центр подільського регіону мають розробити за півроку і втілити за десятиріччя.
Як повідомляють у міській раді, стратегію розвитку туризму Вінниці 2030 будуть розробляти за підтримки проекту Федерації канадських муніципалітетів «Партнерство для розвитку міст (ПРОМІС)». На перше засідання робочої групи зібралося близько 70 представників туристичної галузі і громадськості. Головний експерт, керівник групи експертів проекту ПРОМІС Ігор Лепьошкін, переконаний що Вінниця має усі умов для розвитку туризму.
- Вінниця – одне із міст, яке має чи не найбільше ініціатив за підтримки нашого проекту. Місто завжди хоче щось робити. Вінниця має ресурс та можливості для розвитку туризму. Наше завдання – сформувати правильну політику підтримки розвитку туристичної сфери. Туристичний продукт має виходити за межі міста і розповсюджуватися на область. Туризм – це враження, і нам потрібно їх створити – за ними приїдуть люди. Вони уже частково є, але цього не достатньо. Вінниця має усі для цього передумови, – каже головний експерт, керівник групи експертів проекту ПРОМІС Ігор Лепьошкін
До речі, за даними міськради, останнім часом обсяг сплаченого до бюджету Вінниці туристичного збору збільшився втричі, а до кінця сезону, за прогнозами, він сягне 1 млн грн. За неповний рік місто було представлено у понад десяти туристичних заходах, зокрема у Міжнародній туристичній виставці UITT, де вінницький стенд увійшов у трійку найкращих серед регіонів та міст України. Впроваджується бренд «Вінниця. Місто ідей», розроблений агенцією Fedoriv, а також запущено сторінки у соціальних мережах Visit Vinnytsia та туристичний сайт Vinnytsia.city.