Сьогодні, 20 червня, у вінницькому Центрі первинної медико-санітарної допомоги №2 презентували сервіс Revizion. Головною метою впровадження нового додатку розробники назвали можливість зворотного зв’язку між лікарем та пацієнтом. Цей Всеукраїнський сервіс здатен оцінити якість обслуговування в різних закладах на основі реальних відгуків людей. Усі оцінки, залишені на ньому, моментально потрапляють до керівника закладу на його електронну пошту, телеграм або як смс-повідомлення.
Вінниця після Житомира та Львова стала третім містом, де запровадили цей сервіс у комунальних медичних закладах.
Галина Якубович, заступниця вінницького міського голови зазначає:
- Я вважаю, що проект дасть змогу більш якісно оцінювати роботу сімейних лікарів та моніторити ситуацію, уникати непорозумінь та вирішувати проблеми. А також бачити позитивні відгуки на роботу сімейних лікарів.
Загалом, сервіс Revizion впроваджується в таких сферах, як освіта, медицина та транспорт. У Вінниці сконцентрувались поки що на медичній галузі.
Коли в людини виникає якась претензія до обслуговування, вона замість того, аби висловити обурення у соцмережах, доносить інформацію до тих людей, які можуть вплинути на ситуацію.
Система збирає та групує оцінки споживачів послуг, а після цього керівники закладів, проаналізувавши всю цю інформацію, займаються розв`язанням проблем.
Користуватись сервісом вкрай легко. Потрібно відсканувати QR-код, зайти в електронний кабінет сімейного лікаря та залишити свою оцінку роботи медичного працівника. Відтак, головне, аби у пацієнтів був під рукою сучасний гаджет із доступом до Інтернету.