Корпорція ROSHEN оголосила про завершення соціального проекту зі встановлення та підтримки раніше встановлених у містах по всій території України спортивно-ігрових майданчиків. По завершені літнього сезону ROSHEN розбрендує усі встановленні дитячі майданчики та припинить їх ремонтувати. Основною причиною згортання проекту у компанії називають вандалізм та недбале ставлення до обладнання і атракціонів.
У кондитерській корпорації наголошують: незважаючи на те, що всі ігрові майданчики були передані у комунальну власність, ROSHEN регулярно займався підтримкою технічного стану об’єктів: перед початком сезону проводився ремонт, а за потреби і заміна пошкоджених конструкцій.
- У цьому році, по закінченню сезону всі ігрові майданчики розбрендуються – логотип Корпорації Roshen буде знято. Причин такого рішення декілька. У 2005 році, коли ми починали цей проект, це була одна із найбільших приватних соціальних ініціатив в Україні, однак зараз проект як такий себе вичерпав. Та все ж головними факторами стали недбале ставлення та вандалізм. Водночас, більше десяти років тому, ми задали певний тренд у цьому напрямку для інших компаній — це позитивно. Приймати рішення, щодо подальшої долі конструкцій ми не можемо, так як майданчики по-факту нам не належать. Ми звернулись до територіальних громад, де присутні діючі майданчики, з проханням прийняти рішення, щодо демонтажу чи їхньої подальшої підтримки. У цьому році у містах, які приймуть рішення далі підтримувати у належному стані майданчики, ми востаннє проведемо ремонтні роботи. Безпека дітей на майданчиках була і є пріоритетом для нашої компанії, тому ми з відповідальністю ставились до вибору устаткування і так само відповідально ставимось до припинення нашої участі у проекті. Восени плануємо повністю завершити проект, – прокоментувала Ірина Пономаренко, директор з розвитку соціальних проектів корпорації ROSHEN
Загалом з 2005 року, коли розпочався проект, було встановлено та передано територіальним громадам близько 80 майданчиків по всій Україні, в тому числі і у Вінниці.