Телеканал СТБ, який проводить Нацвідбір згідно з правилами, затвердженими Національною суспільною телерадіокомпанією України (НСТУ), пояснив, чому не поверне гроші глядачам, які відправляли смс.
- Телеканал СТБ готовий підрахувати кошти, витрачені у фіналі глядачами на смс-голосування та направити їх на благодійність, − йдеться у повідомленні СТБ.
Телеканал СТБ підкреслив, що голосування було чесним:
- Всі чотири роки за чесністю голосування у Національному відборі слідкує незалежна аудиторська компанія PWC, представника якого всі бачили на сцені у фіналі.
На питання журналістів, чи буде СТБ проводити Національний відбір наступного року, на каналі відповіли: «Враховуючи ситуацію, що склалася, ми будемо розміркувати над тим, чи є нам сенс надалі приймати участь у проведенні Національного відбору на Євробачення».
Напередодні, канал СТБ пояснив, як скандальна співачка Maruv потрапила на відбір до Євробачення.
Нагадаємо, 23 лютого в українському національному відборі на «Євробачення-2019» перемогла співачка Maruv. За підсумками фіналу вона здобула 11 балів із 12 можливих. Члени журі поставили співачці п’ять балів, за результатами глядацьких голосувань Maruv отримала максимум – шість балів.
25 лютого суспільний мовник (ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України») повідомив, що не дійшов згоди щодо участі в пісенному конкурсі Євробачення-2019 із співачкою Maruv через низку причин.
Співачка Maruv заявила, що вона «музикант, а не бита на політичній арені», і тому не поїде на конкурс в Тель-Авів.
Довідка: Чотири роки телеканал СТБ проводить Нацвідбір згідно з правилами, затвердженими Національною суспільною телерадіокомпанією України. СТБ проводить відбір та його трансляцію за власний кошт. Три роки СТБ надавав підтримку переможцю Національного відбору. Ця підтримка, в тому числі, включала підготовку номеру та інше супроводження під час поїздки та його участі у конкурсі.
Джерело: Главком