Сьогодні, 22 червня, у прокуратурі Вінницької області, під головуванням заступника прокурора Вінницької області Олега Янківа відбувся навчально-методичний семінар. Його учасники – керівники самостійних структурних підрозділів апарату прокуратури області, керівники місцевих прокуратур, їх заступники та прокурори прокуратур відповідальні за стан роботи з організації особистого прийому громадян, розгляду звернень та запитів говорили про нові підходи в організації роботи з розгляду звернень та запитів в органах прокуратури України.
Звернення громадян це візитівка кожного органу державної влади , а, відтак, і прокуратури. Від того, як ми приймаємо людей, розглядаємо їх звернення, допомагаємо вирішувати їх наболілі питання формується думка в суспільстві про прокуратуру, – зауважив Олег Янків.
Під час семінару начальник відділу організації прийому громадян, розгляду звернень і запитів прокуратури області Віта Вакар говорила про основні аспекти організації роботи з особистого прийому, розгляду звернень громадян, звернень та запитів народних депутатів України, принципові зміни в організації роботи з розгляду звернень та запитів та особистого прийому громадян в органах прокуратури України.
Прокурори обговорили проблемні питання, які виникають під час розгляду звернень в органах прокуратури, форми та методи здійснення контролю за дотриманням порядку й строків вирішення звернень і запитів. На семінарі йшлося і про особистий прийом громадян в органах прокуратури, практику розгляду скарг (суд, КДКП) про порушення законодавства про звернення, додержання вимог Закону України «Про запобігання корупції», в т. ч. щодо конфлікту інтересів під час розгляду звернень.
За інформацією: прес-служба прокуратури Вінницької області