Організатори Євробачення-2017 розповіли подробиці про місце проведення конкурсу

Новини України

 

У Києві відбулося робоче засідання представників Європейської мовної спілки (ЄМС), представників мовника-організатора Національної телекомпанії України (НТКУ) та Київської міської державної адміністрації (КМДА), під час якого обговорили технічні особливості арени, яка прийме конкурс, – МВЦ. Про це повідомляє "UA: Перший".

Організатори розповіли, що загальна площа Міжнародного виставкового центру становить 58 тис. кв.м, площа виставкових залів – 28 тис. кв. м, грін-руму – 800 кв. м.

Запланований розмір сцени – близько 750 кв. м.

Є 15 конференц-залів загальною площею 1,7 тис. кв. м, 2,5 тис. паркомісць на території центру.

Також на території паркувальної зони є можливість збудувати додаткові об’єкти, наприклад, прес-центр, який буде знаходитись подалі від шуму. Таким чином організатори кажуть, що арену можна буде збільшити ледь не вдвічі. Попередньо заплановано прес-центр на 4 тис. кв. м.

У МВЦ є 15 виходів, пристосованих для в’їзду важкого транспорту.

Є нормальне освітлення, кондиціонування, покриття, надійний дах, умови для якісного звуку, кажуть організатори.

За допомоги додаткових трибун арена здатна розмістити до 10 тисяч осіб.

Серед головних недоліків МВЦ організатори вважають те, що будівля має лише один рівень.

​"Це сильно впливає на якість звуку та акустику у приміщенні. Нам треба зрозуміти, які додаткові роботи мають бути проведені, щоб максимально адаптувати арену для проведення Євробачення. Необхідно повністю змінити акустику всередині арени. І багато речей повинні бути зроблені до встановлення обладнання", – сказала заступниця генерального директора НТКУ Вікторія Романова.

А виконавчий директор Євробачення Йон Ола Санд зазначив необхідність продумати, де буде розміщений ретрансляційний вузол і телевізійне обладнання, які займають надзвичайно багато місця, і як гарантуватиметься його безпека.

Другий момент, на якому Ола Санд закцентував увагу – це кількість сидячих місць.

"Більшість квитків, які продаватимуться, це сидячі місця, тож варто думати найперше про них. Звичайно, потрібна буде відкрита зона для фанів, де розміститься близько 2 тисяч осіб, але більшість квитків мають бути на сидячі місця", – наголосив виконавчий директор конкурсу.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *