У фіскальній службі Вінниччини говорили про «алкогольну» звітність

Новини Вінниці

Днями в ГУ ДФС у Вінницькій області відбулася нарада-семінар за участі представників постачальників алкогольних напоїв і тютюнових виробів та центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій. Учасники зустрічі обговорили технічні можливості РРО щодо програмування та отримання необхідної допоміжної інформації по проданих товарах для складання податкової звітності. Зокрема піднімалися проблемні питання застосування норм наказу Міністерства фінансів України від 11.02.2016 №49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення».

Інформуючи щодо можливостей автоматизованого оброблення інформації, представники сервісних центрів пропонували шляхи узгодження технічних завдань. Цікавили присутніх і питання застосування штрафних санкцій, виправлення помилок у звіті №1-РА, облік списання алкогольних напоїв та ін. Наразі суб’єкти господарювання пропонували внести зміни до ряду нормативних актів, що регулюють звітність до контролюючих органів в сфері обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Запропоновані зміни, зокрема, будуть розглянуті на засіданнях комітетів Громадської ради при ГУ ДФС у області.

Нагадаємо, що звіти щодо обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затверджені наказом Міністерства фінансів України 11 лютого 2016 року №49, подаються щомісячно до 10 числа.

Загалом на Вінниччині 3200 суб'єктів господарювання здійснюють діяльність в сфері роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

За інформацією: ГУ ДФС у Вінницькій області

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *