Про це розповіла міністр освіти Лілія Гриневич на Світовому освітньому форумі (The Education World Forum) у Лондоні.
"Україна має систему установ позашкільної освіти, які фінансуються з державного і місцевих бюджетів. 10% дітей, які беруть участь в діяльності після школи, відвідують українську Малу академію наук. Можливо вам буде цікаво, що молоді українські дослідники вже отримали понад 160 патентів на винаходи в області комп'ютерних, технічних і природничих наук, а також у фізиці і астрономії", – розповіла Гриневич.
За словами пані міністра, досвід Малої академії наук є одним із найефективніших українських інструментів для підвищення талантів серед молоді, однак, його недостатньо – потрібно знайти більш ефективні способи, щоб забезпечити кожній дитині в Україні можливості розвивати всі свої таланти і здібності.
У ході освітньої реформи відомство планує відкриття освітньої онлайн-платформи, де будуть зібрані навчальні матеріали не лише для вчителів та дітей, а й для кожного українця.
Платформа має стати не тільки ресурсом для взаємодії та обміну передовим досвідом, але також буде забезпечувати доступ до безкоштовної освіти для тих дітей, які залишаються на окупованих і анексованих територіях, а також учнів з віддалених сільських районів і учнів з особливими потребами.