Восьмирічна жителька Лука-Мелешківської громади на Вінниччині Анастасія Єроміна стала обличчям родинної пекарні та за кілька місяців зібрала тисячі підписників у соцмережах. Школярка знімає вірусні ролики, роздає працівникам булочки з компліментами та допомагає просувати сімейний бізнес.
Суспільне дізналося, як Настя працює над контентом, що про це думають співробітники та чи не заважає творчість навчанню.
У пекарні родини Єроміних робота кипить із самого ранку. Серед працівників — восьмирічна Настя, яка стала головною героїнею промороликів для соцмереж. Дівчинка розповіла, що знімати відео їй легко та цікаво, а найбільше подобається роздавати працівникам булочки.
“Найчастіше я знімаю про хліб. Мені подобається сидіти в мами в кабінеті, ніби я директор, і казати людям купувати булочки, бо вони найсмачніші”, — розповіла Настя.
За словами дівчинки, сценарії вона не вчить — їй просто пояснюють задум, після чого вона імпровізує.

Як створюють контент
Сценарії Настя розробляє спільно зі SMM-фахівчинею Анастасією Побережною. Зйомки відбуваються в пекарні приблизно раз на тиждень, відео публікують в Instagram, Facebook і TikTok.
“Настя дуже артистична — їй легко вдається розважальний контент. Вона знає всіх працівників на ім’я і вміє налаштувати їх на потрібний настрій”, — сказала SMM-фахівчиня.
Частина відео — за сценарієм, але нерідко ролики знімають експромтом.

Як Настя стала “обличчям” бренду
Ідею зробити доньку головною героїнею соцмереж запропонувала мама дівчинки, Алла Єроміна. Родина шукала дитину для ролі, але після першої пробної зйомки стало ясно, що Настя підходить найкраще.
“Вона одразу знайшла спільну мову з працівниками та чудово трималася в кадрі. Побачили, що це саме наша дитина”, — розповіла жінка.
Мама додала, що підтримує доньку в розвитку та стежить, аби зйомки не виснажували дитину. Усі ролики знімають у зручний час і без зайвих дублів.
«Булочки від «Булочки» –це моя ідея. Як ми починали, то всі казали, що у мене гарне почуття гумору. Потім я пішла спробувала і мені мама сказала, що роби з прикольчиками. Нарозказувала всім таке цікаве і всім сподобалося»,– розповіла дівчинка.

Менш ніж за пів року ролики з Настею зібрали майже 4 тисячі підписників в Instagram та понад 2 тисячі у TikTok. Дівчинку вже запрошують у колаборації з іншими брендами — від кондитерських до магазинів дитячого одягу.
“Результат перевершив наші очікування. Завдяки Насті про нас дізналося багато людей”, — сказала мама.

Сама ж Настя планує вдосконалюватися. Суспільному розповіла, їй ще потрібно повчитися триматися перед камерою. Головне, щоб те, чим вона займається, приносило радість.