Фахівці Всеукраїнського сервісу доставки продуктів Zakaz.ua підбили підсумки онлайн-продажів за вересень та жовтень 2023 і підготували цікаву аналітику ТОП продуктів, які користуються популярністю восени в замовленнях покупців.
Популярні товари у вересні. У п’ятірці лідерів традиційно та незмінно присутні банани, курятина та яйця. З нових позицій, які кардинально різняться від літнього списку можна відмітити філе індика та сир. Загалом серед найпопулярніших 15-ти позицій в кошиках онлайн-покупців сервісу у вересні були присутні наступні товари:
- банан;
- вода мінеральна;
- куряче м’ясо;
- яйця курячі;
- масло солодковершкове;
- цукор білий кристалічний;
- молоко пастеризоване;
- апельсин;
- філе індички;
- лимон;
- авокадо;
- крупа гречана;
- сир;
- картопля;
- олія соняшникова рафінована.
Інфографіка Zakaz.ua: ТОП товари серед онлайн-покупців сервісу, вересень-жовтень 2023
Популярні товари у жовтні. Рейтинг 15-ки жовтня від попереднього місяця різниться майже половиною позицій у списку. Серед нових цікавих товарів у кошиках онлайн-покупців з’явилися масляні круасани, червоний болгарський перець, огірки корнішони, слабосолений лосось, а також гарбузи, які традиційно купують напередодні Гелловіна. Проте гарбуз – це не тільки символ свята всіх святих, а в першу чергу дуже корисний та смачний овоч, з якого українці здавна готують каші, запіканки, закуски, пироги та просто тушкують його у печі або духовці, щоб насолодитися смаками осені. Виглядає ТОП жовтня наступним чином:
- куряче м’ясо;
- банани;
- яйця курячі;
- перець червоний;
- вода мінеральна;
- масло солодковершкове;
- сік апельсиновий;
- круасани масляні;
- огірок корнішон;
- цукор білий кристалічний;
- лосось слабосолений;
- помідор рожевий;
- авокадо;
- гарбуз;
- печериці.
Цікаво зазначити, що попит на рибу у жовтні помітно збільшився. Так серед сотні топових товарів в замовленнях покупців, окрім слабосоленого лосося, знаходяться також тунець, форель, сьомга, філе сібаса, креветки Tiger, червона ікра тощо.
Варто зауважити, що нехарактерні масовому попиту товари можуть підійматися час від часу у ТОП продажів завдяки промо, знижкам та акціям, які регулярно проводять мережі супермаркетів на різні товари.
Також нагадуємо, що влітку в спекотний сезон серед користувачів Zakaz.ua спостерігався значний попит на напої як серед b2b-, так і серед b2c-Клієнтів. Так, за статистикою продажів сервісу, вже у червні у список 15-ти лідерських позицій кошика в десятки тисяч замовлень потрапили мінеральна вода, пиво, газовані напої як от Schweppes, Coca Cola, Sprite та багато інших популярних брендів. Фахівці зауважили, що значною популярністю категорія “напої” користувалася у клієнтів b2b-сегменту зі сфери HoReCa (ресторани та заклади громадського харчування) та офісів компаній, які замовляють продукти у великій кількості. Також серед топових товарів у першій сотні позицій по продажам переважно знаходилися сезонні овочі, ягоди та фрукти.
Аналітики сервісу будуть й надалі підбивати підсумки та інформувати аудиторію про попит, динаміку цін та пропозицій на продукти харчування в українських супермаркетах.
“Зазначимо, що поповнити вдома запаси продуктів та замовити доставку можна зручно на сайті Zakaz.ua або у мобільному додатку сервісу. На момент замовлення також діють всі акційні пропозиції торговельних мереж, які дозволяють придбати різні смаколики за вигідними цінами. Формують замовлення професійні комплектувальники сервісу, які збирають все необхідне з полиць магазинів відповідно до побажань Клієнтів, своєю чергою кур’єри доставляють замовлення у зручний часовий проміжок на зазначену адресу”, — коментує Євгена Нетреба, комерційний директор компанії.