Група компаній «Автострада», яку ЗМІ пов’язують із головою Офісу Президента Андрієм Єрмаком, є найбільшим здобувачем вигоди від «Великого будівництва» на Вінниччині. За інформацією телеграм-каналу MediaKiller, у 2021 році «Автострада» виграла 68% тендерів у Вінницькій області.
Ті самі «нові обличчя»
▪️Єрмаківська «Автострада» впевнено лідирує на тендерах у Вінницькій (з часткою у 68%), Чернігівській (48%) та Черкаській (38%) областях.
▪️Компанії з орбіти олігарха Коломойського «ШБУ 77» та «ПБС» освоюють сотні мільйонів гривень на ремонтах доріг на Західній Україні.
▪Турецькі друзі Зеленського з «Onur» вибилися у фаворити «Великого будівництва» у Львівській (57%), Запорізькій (46%), Луганській (41%) та Полтавській (32%) областях.
▪️Не сидять без діла і пов’язаній із заступником Єрмака Кирилом Тимошенком компанії «Автомагістраль-Південь». Вони закріпили свій вплив у Дніпропетровській (74%), Сумській (60%), Харківській (56%) та Київській (43%) областях.▪Кіровоградська, Миколаївська та Одеська області «залишаються вірними» труханівському «Ростдорбуду».
Загалом по Україні, за даними системи Spending, у 2021 році «Автострада» виграла тендерів на загальну суму 12,24 мільярди гривень. що на 114% або на 6,52 млрд грн більше, ніж у 2020 році.
Більше за «Автостраду» заробила лише компанія «Автомагістраль – Південь». У рамках програми «Велике будівництво», у 2021 році вона виграла тендерів на загальну суму 23,27 мільярдів гривень.
Для довідки
Група компаній «Автострада» належить бізнесмену Максиму Шкілю, який на початку кар’єри був помічником нардепа від «Партії регіонів» Миколи Демянка.Фірма спеціалізується на капітальному ремонті та будівництві доріг і мостів.
За інформацією «Української правди», Максим Шкіль користується підтримкою голови Офісу президента Андрія Єрмака.
На початку «Великого будівництва» Шкіль був одним з шести батьків-засновників Національної асоціації дорожників та обіймав посаду віцепрезидента, але згодом відокремився. Фірма Шкіля інвестувала близько 2 млрд гривень у закупівлю будівельної техніки, що стало наймасштабнішим оновленням парку техніки серед усіх топ-гравців.
Після виходу «Автостради» з НАДУ компанія майже перестала перетинатись на тендерах з лідером – «Автомагістраллю-Південь». Її конкурентами стали більш комфортні для цього дрібніші компанії.
За даними співрозмовників «УП» в уряді, такий розвиток подій став відображенням непублічного конфлікту між головою Офісу президента Андрієм Єрмаком та його заступником, покровителем «Великого будівництва», Кирилом Тимошенком.
Після зміни тактики «Автострада» почала зростати за кількістю тендерів. Нагадаємо, фірма близького до олігарха Ігоря Коломойського нардепа Сергія Лабазюка («За Майбутнє») виграла тендер на ремонт дороги у Вінницькій області на суму 1,09 мільярд гривень.
Актуальні новини Вінниці та області в нашому Telegram-каналі та на Facebook-сторінці