Вінницькі Центри надання адміністративних послуг спільно з Міністерством цифрової трансформації України запроваджують новий сервіс, який дозволяє підтверджувати дійсність цифрових документів та передавати їхні копії, за згодою відвідувача, до інформаційних систем Вінницької міської ради. Про це повідомляє Вінницька міська рада.
Відтепер, для того щоб замовити і отримати адміністративні послуги, потрібно мати мобільний телефон і встановлений у ньому застосунок «Дія».
Довідка: Шеринг документів – ще одне нововведення, яке впроваджується у Вінницьких Прозорих офісах. Для того, щоб ним скористатися у відвідувачів мають бути ID-паспорти. А на смартфоні потрібно встановити додаток «Дія». Таким чином, при зверненні до адміністраторів ЦНАП не потрібно мати при собі паперові документи, це стосується паспорта громадянина України у формі ID-картки, картки платника податків, довідки тимчасово переміщеної особи та свідоцтва про народження.
Актуальні новини Вінниці та області в нашому Telegram-каналі та на Facebook-сторінці