У 2019 році в українському сегменті соціальних мереж Facebook та Instagram відбулися дві істотні зміни чисельності аудиторії: кожна соцмережа видалила по 1 млн ботів і отримала стільки ж нових користувачів.
Про це йдеться в дослідженні комунікаційного агентства plusone.
“Після того, як кількість користувачів обох платформ досягла піку в лютому 2019 року, адміністрація FB здійснила масове видалення фейкових акаунтів. Тоді кількість користувачів українського Facebook скоротилася з 13 до 12 мільйонів, а Instagram – з 11 до 10. Однак станом на вересень чисельність аудиторії відновилася“, – йдеться у аналітичному звіті.
За словами керуючого партнера комунікаційної агенції plusone Маргарити Клещаєвої, “за останні 12 місяців український Instagram ріс швидшими темпами, ніж Facebook. Є всі підстави вважати, що у короткостроковій перспективі Instagram стане соціальною мережею №1 в Україні”.
Загалом соцмережею Facebook в Україні користується 31% населення, а Instagram – 26%. В регіональному розрізі спостерігається тенденція: розрив між рівнем проникнення двох соцмереж найменший в областях, де раніше панували російські ВКонтакте та Одноклассники.
Єдина область (окрім Донбасу та Криму), де Instagram популярніший за Facebook, – Харківська. Натомість в західноукраїнських областях і в центрі країни Facebook значно популярніший, що більше схоже на ситуацію в Західній Європі.
В обох соціальних мережах переважає жіноча аудиторія (61%). Для молоді віком до 29 років найпопулярнішою соцмережею є Instagram, йдеться у дослідженні.
Зазначається також, що протягом 2019 року посилилася тенденція переходу на мобільні пристрої користувачів Facebook. Соцмережею зі смартфону або планшету користується вже понад 12,3 млн осіб.
Джерело: Укрінформ