Adidas намагався домогтися заборони логотипу конкурента, схожого на його власний, але суд не знайшов у трьох смужках досить характерних особливостей.
Європейський суд загальної юрисдикції відмовив німецькому концерну Adidas визнати захищеною торговою маркою три паралельні смужки, передає dw.com.
“Згідно з вердиктом суду, концерн не зміг довести, що три смужки, що йдуть в будь-якому напрямку, володіють достатньою кількістю характерних особливостей”, – йдеться в повідомленні.
Наголошується, що причиною судового розгляду стала суперечка між Adidas і бельгійською компанією, що використовує дві паралельні смужки в якості логотипу. Щоб домогтися заборони на використання логотипу, Adidas повинен був підтвердити, що його власний логотип є захищеною торговою маркою.
Як повідомляється, Adidas надав як приклади логотипи, виконані в різних колірних варіантах: як чорні смужки на білому фоні, так і білі смужки на чорному тлі.
Представник Adidas вже заявив, що під захист не підпадає тільки певне поєднання трьох смужок, тоді як інші поєднання, як і раніше, є власністю компанії.
Фото: pixabay.com
Джерело: Укрінформ