Компанії Facebook, Twitter і Google спільно з великими рекламними агентствами створять набір протоколів для захисту користувачів у мережі. Про це повідомляє Financial Times.
Зазначається, що Publicis, Omnicom і WPP, а також бренди Procter & Gamble, Unilever, Adidas, Mars та інші розроблять з технологічними компаніями набір протоколів для захисту людей і брендів в мережі.
За процесом спільної роботи над вирішенням цієї проблеми буде спостерігати Всесвітня федерація рекламодавців.
До ініціативної групи також увійдуть Mastercard, General Mills, GSK Consumer, Verizon Media.
- Ми повинні краще захищати користувачів Інтернету, працюючи над створенням середовища, у якому вирішуються проблеми з залякуванням і дезінформацією, де особисті дані захищені та використовуються відповідально, де всі, особливо діти, краще захищені від шкоди, – йдеться у заяві Всесвітньої федрації рекламодавців.
За інформацією видання, перша зустріч між сторонами має відбутися 19 червня.
Джерело: Українська правда