Amazon очолив топ-100 найдорожчих брендів у світі. Його вартість за рік зросла на 52% і досягла $315,5 млрд.
Дані опубліковані в щорічному ренкінгу BrandZ’s 2019 Top 100 Most Valuable Global Brands, передає Ліга.Бізнес.
Компанія Apple опинилася на другій позиції, її вартість за рік зросла на 3% і склала $309,5 млрд. Google з першої позиції опустився на третє місце, його вартість зросла на 2% до $309 млрд.
Facebook зберіг шосте місце, у той час, як Alibaba вперше обігнав Tencent і став найціннішим китайським брендом, піднявшись на дві позиції – до 7 місця. Його вартість за рік збільшилася на 16% і досягла $131,2 млрд. Tencent опустився на три позиції й потрапив на восьме місце, втративши 27% вартості у річному обчисленні ($130,9 млрд).
Серед популярних платформ соціальних мереж – Instagram, який наразі час налічує понад 1 млрд користувачів у всьому світі. Цей бренд зайняв 44 місце ($28,2 млрд) і став найбільш швидкозростаючим у цьому році, показавши стрімке зростання вартості бренду +95%.
Компанія Lululemon (спортивний одяг в стилі йоги) – друга за темпами зростання. Її вартість за рік зросла на 77% і досягла $6,92 млрд.
Інші лідери ринку, такі як Netflix (+65%, №34, $34,3 млрд), Amazon (+52%, $315,5 млрд) і Uber (+51%, №53, $24,2 млрд) відображає швидко мінливий світ, заснований на технологіях, в якому споживачі більше цінують багатший досвід бренду.
Рейтинг найпопулярніших світових брендів BrandZ вже 14-й рік поспіль складається агентством Kantar на замовлення найбільшої рекламної компанії WPP. Рейтинг об’єднує проаналізовані ринкові дані від Bloomberg і широку інформацію про споживачів з понад 3,7 млн споживачів по всьому світу, охоплює понад 166 000 різних брендів на більш ніж 50 ринках.
Джерело: День