Виконком міської ради пропонує компаніям, які забезпечують вінничан послугами електропостачання, проводити прийом мешканців з питань нарахувань та коригувань показників лічильників у Центрах обслуговування споживачів управлінських компаній та в Прозорих офісах.
Наразі це питання залишається актуальним, оскільки після того, як взимку в автоматизованій системі стався збій, – показники лічильників багатьох споживачів виявились некоректними.
Щоб наблизити послугу до вінничан та зменшити черги в компаніях «Вінницяобленерго» та «Енера Вінниця», де проводиться звірка, мерія готова організувати для фахівців цих підприємств на постійній основі 10 робочих місць для здійснення консультацій.
- Сьогодні ми маємо в Центрах обслуговування споживачів робочі місця, де працюють представники енергетичної компанії «Енера Вінниця», але вони не мають доступу до тієї бази, де можна коригувати показники лічильника. Наразі Вінницька міська рада надіслала ПАТ «Вінницяобленерго» лист з пропозицією делегувати своїх працівників для роботи в приміщеннях колишніх ЖЕКів. Таким чином людям буде швидше та зручніше вирішити питання з показниками лічильників, отримати якісну консультацію, – розповів директор департаменту житлового господарства міської ради Роман Фурман.
Наразі ПАТ «Вінницяобленерго» та ТОВ «Енера Вінниця» займаються підготовкою фахівців та програмного забезпечення для роботи на віддалених робочих місцях.
І незабаром представники цих підприємств зможуть консультувати та коригувати показники лічильників у сімох Центрах обслуговування споживачів управлінських компаній (колишні приміщення ЖЕКів) та трьох Прозорих офісах: «Вишенька» (вул. Космонавтів,30), «Старе місто» (вул.Брацлавська,85), «Замостя» (вул.Замостянська,7).
Джерело: myvin.com.ua