Компанія Tesla оголосила про повний перехід на продаж в режимі онлайн з метою раніше обіцяного скоротити роздрібну вартість базового електрокара Model 3 до $35 тисяч. Про це повідомляє ТАСС з посиланням на заяву Tesla.
Компанія уточнила, що відтепер два варіанти Model 3 продаються за $35 $37 тисяч. Другий варіант передбачає збільшення на 9% дальності поїздки без підзарядки та потужності двигуна, а також новий салон. Ці переваги коштуватимуть споживачеві тільки на 6% дорожче, стверджує виробник.
- Щоб домогтися таких розцінок при збереженні рентабельності, Tesla переводить продаж своєї продукції у світі виключно в режим онлайн, – підкреслила компанія, обіцяючи, що процедура покупки її електрокарів з допомогою стільникового телефону на території Північної Америки забере близько однієї хвилини.
Для повернення автомобіля в разі незадоволення покупця знадобиться не більше семи днів.
Model 3 являє собою бюджетну версію дорожчих Model X та Model S. У своїй базовій комплектації авто здатне проїхати без підзарядки 220 миль (близько 350 кілометрів). Його максимальна швидкість становить 210 км/год, час розгону до 100 км/год займає менше шести секунд.
Tesla була заснована Маском у 2003 році. Її штаб-квартира знаходиться в Пало-Альто (штат Каліфорнія). Спочатку фірма спеціалізувалася тільки на виробництві електромобілів, проте пізніше також стала займатися створенням сонячних батарей та інших енергонакопичувальних систем.
Джерело: УНІАН