У Києві провели тестовий запуск першої в Україні мобільної снігоплавильної установки. Як нагадали у комунальній корпорації «Київавтодор», дві установки TRECAN 60-PD виробництва Канади столиця закупила у грудні 2018 року.
Київ першим в Україні закупив такі сучасні установки. Снігоплавильна машина «з’їдає» до 60 тонн снігу за годину. Після інтенсивних снігопадів, коли важливим стає питання вивезення снігу з вулиць і доріг, такі мобільні установки є суттєвою допомогою, – зазначив генеральний директор «Київавтодору» Олександр Густєлєв.
Перевагами установок є їхня висока мобільність та можливість застосування на найбільш проблемних ділянках вулично-дорожньої мережі. Це, зокрема, стосується центральних районів столиці, де майже неможливо знайти ділянку для тимчасового складання снігу.
Машина мобільна для того, щоб її використовувати у будь-який момент у будь-якому місці, вона працює на дизельному пальному, що дає можливість працювати як на магістралях, так і в спальних районах чи у кварталах зі складними умовами руху, – зазначив Густєлєв.
Окрім того, застосування снігоплавильних установок дозволяє зменшити витрати на допоміжну техніку. Адже для робіт із вивезення снігу у середньому задіюють 69 одиниць допоміжної техніки, у тому числі, техніки сторонніх організацій, що залучається за додаткові кошти відповідно до попередньо укладених договорів.
Густєлєв також додав, що снігоплавильна машина буде працювати кожен раз, коли у ній буде потреба.
Коли йдуть потужні снігопади, то набагато скоріше, простіше та економічно вигідніше використовувати снігоплавильні установки, – підкреслив генеральний директор комунальної корпорації.
У «Київавтодорі» зазначили, що під час наступного сильного снігопаду мобільні снігоплавильні установки вже працюватимуть у штатному режимі.
Мобільні снігоплавильні установки використовуються у переважній більшості міст світу як допоміжний засіб поряд зі стаціонарними снігоплавильними пунктами, котрі мають більшу виробничу потужність та ще більш економічно вигідні. На сьогоднішній день стаціонарні снігоплавильні пункти вже успішно працюють у містах Білорусі та Казахстану.