Перший у світі роботизований готель у Японії Henn na Hotel був змушений відмовитися від половини роботів та найняти людей. Усе тому, що деякі машини не справлялися з обов’язками, пишеThe Wall Street Journal.
У готелі працювало 243 роботи, які виконували різні обов’язки − від прибирання до ролі адміністратора.
На початку 2019 року майже половину пристроїв замінили на людей, адже роботи постійно створювали проблеми, для вирішення яких потрібні були люди. Наприклад, робот-асистент повинен був відповідати на запитання гостей, але не міг розповісти навіть про найближчі пам’ятки, які варто відвідати. А майже всю роботу замість двох роботів-динозаврів на ресепшені виконували люди, бо ті не могли, наприклад, робити копії документів. Роботи-помічники в номерах іноді будили гостей, коли чули їхнє хропіння. Вони сприймали ці звуки як звертання і у відповідь запитували, чим можуть допомогти.
У готелі Henn na Hotel пояснюють ці проблеми тим, что технології швидко стають застарілими, тому за чотири роки існування готелю його роботи-асистенти значно гірше справляються з деякими задачами, ніж Siri та Google Assistant.