В авіакомпанії LOT не виключають потенційну можливість запустити в майбутньому рейси з Польщі в такі українські обласні центри як Рівне, Івано-Франківськ, Вінниця та Луцьк. Про це розповів операційний директор LOT Мачей Вільк.
Ми дуже відповідально підходимо до вивчення можливості відкрити рейси в нові міста. Перед відкриттям ми збираємо інформацію і звертаємо увагу на кількість мешканців в місті і потенційному регіоні охоплення, ВВП на душу населення, кількість пасажирів в аеропорту, кількість рейсів інших мережевих авіакомпаній і зіставляємо зі схожим містом, в який ми вже виконуємо польоти, – заявив топ-менеджер.
Як приклад такого підходу він навів запуск рейсів в Каунас, які виявилися успішними в плані заповнюваності і транзитного потенціалу для авіакомпанії.
Схожа картина, але ще навіть більш вигідна, у авіакомпанії склалася і в Запоріжжі, куди ми також відкрили рейс, практично одночасно. Я бачу в майбутньому ще кілька десятків міст в нашому регіоні, куди ми потенційно могли б відкрити рейси, виходячи з цієї логіки. Серед них – Вінниця, Івано-Франківськ, Луцьк або Рівне. Єдине, що зараз нас в цьому обмежує – це дефіцит слотів в аеропорту Шопена, – поділився планами Вільк.
На його думку, проблема з дефіцитом слотів в базовому аеропорту польської авіакомпанії в Варшаві може бути вирішена до 2020 року.
Зазначимо, що в 2017 році польські ЗМІ вже писали про плани LOT почати польоти з Варшави до Рівного, Івано-Франківська, Вінниці та Дніпра.
Пізніше про причини відмови польського перевізника від польотів в Рівне розповів директор місцевого аеропорту.
Найголовніша причина, чому вони не змогли почати літати до нас, – це дотації, які вони вимагали від нас. Я не буду називати цифру, але для нас це велика сума. Крім цього, у них не знайшлося вільних літаків, – пояснив Сергій Сірих.
Варто також зазначити, що з чотирьох перерахованих Вільком українських міст тільки три мають діючі аеропорти – Івано-Франківськ, Вінниця та Рівне.
У випадку з Луцьком мова може йти про відновлення колишнього військового аеродрому – з такою ініціативою раніше виступало міністерство інфраструктури.