Вінницька міська рада затвердила мережу спеціальних та інклюзивних класів для навчання дітей з особливими освітніми потребами закладів загальної середньої освіти міста Вінниці на 2018 – 2019 навчальний рік.
За рішенням виконкому, у місті створено 60 інклюзивних класів та 1 спеціальний, в яких навчаються 73 дітей:
- Гуманітарна гімназія №1: 8-Б клас (1 учень);
- ЗШ І-ІІІ ступенів №3: 3-В (1 учень);
- ЗШ І ступеня №5: 2-Е (1 учень); 2-А (1 учень); 2-Г (1 учень);
- НВК: ЗШ І-ІІІ ступенів – гімназія №6: 1-Б (1 учень); 1-В (2 учні); 4-Д (2 учні); 5-А (1 учень);
- ЗШ І-ІІІ ступенів №8: 1-В (1 учень); 2-А (1 учень); 3-В (2 учні); 4-В (1 учень); 5-А (1 учень); 5-Б (1 учень);6-В (1 учень);7-Б (1 учень);
- ЗШ І-ІІІ ступенів №10: 1-Б (1 учень); 1-В (1 учень); 1-Г (1 учень); 1-Є (1 учень); 2-В (1 учень); 2-Г (1 учень); 4-А (1 учень); 4-В (1 учень); 4-Г (1 учень);
- ЗШ І-ІІІ ступенів №11: 2-В (1 учень); 3-Б (1 учень); 4-Е (1 учень); 6-Б (1 учень);
- ЗШ І-ІІІ ступенів №12: 1-Д (1 учень); 2-Б (1 учень); 5-Г (1 учень);
- ЗШ І-ІІІ ступенів №13: 7-А (1 учень);
- ЗШ І-ІІІ ступенів №14: (1 учень);
- ЗШ І-ІІІ ступенів №16: 1-Е (1 учень); 2-Д (2 учні) 2-В (1 учень); 3-Е (1 учень);
- ЗШ І-ІІІ ступенів №19: 2-Б (1 учень); 4-Б (1 учень);
- ЗШ І-ІІІ ступенів №21: 6-Б (1 учень);
- ЗШ І-ІІІ ступенів №22: 1-Б (1 учень);
- НВК: ЗШ І-ІІІ ступенів-гімназія №23: 7-А (1 учень);
- СЗШ І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов № 25: 1-Ж (1 учень);
- ЗШ І-ІІІ ступенів №26: 2-Б (1 учень); 3-Д (1 учень);
- ЗШ І-ІІІ ступенів №27: 1-Г (1 учень); 2-Е (1 учень); 4-Б (1 учень);7-А (1 учень);
- НВК: ЗШ І-ІІІ ступенів – гімназія № 30: 1 – В (1 учень);
- ЗШ ІІ-ІІІ ступенів №31: 5-Д (1 учень);
- ЗШ І-ІІІ ступенів №33: 1-Г (2 учні); 2-Б (2 учні); 2-В (3 учні); 6-Б (1 учень);7-А (1 учень);
- ЗШ І-ІІІ ступенів із спеціалізованими класами з поглибленим вивченням математики і фізики №34: 2-Б (1 учень); 4-Б (1 учень).
- В ЗШ І-ІІІ ступенів №16 спеціальний 6-Д клас, де навчається 5 учнів.
Як повідомляється на сайті міськради, класи створені для реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на доступну освіту за місцем проживання, забезпечення сприятливих умов навчання із урахуванням типу і темпу психічного розвитку особливих дітей.