У вінницькій обласній раді планують відмовитись від паперових матеріалів сесії і закупити для депутатів планшети. Крім того, документи комунальних закладів, які знаходяться у власності територіальних громад області, хочуть об’єднати в єдину базу з облдержадміністрацією та обласною Радою.
Як пояснив голова обласної Ради Анатолій Олійник, щоб запровадити електронний документообіг з комунальними закладами, необхідно внести зміни до «Регіональної програми інформатизації «Електронна Вінниччина» на 2016-2018 роки» і продовжити її до 2020 року. Що стосується роботи депутатського корпусу без паперів, то потрібні зміни «Програми розвитку місцевого самоврядування у Вінницькій області на 2018-2022 роки».
Обов’язково замість паперу на робочому місці депутата має бути планшет. Його можна зв’язати з системою голосування. Наприклад, питання №15 висвітлюється на робочому місці, його читає депутат і якщо є зміни, то пропонує. Зміни, які до того вносили постійні комісії, повинні бути виділеним шрифтом. Якщо вносять зміни з голосу під час сесійного засідання, спробуємо, щоб була можливість одразу внести їх в систему. Тобто, зараз обговорюємо всі можливі варіанти, аби працювати тільки в електронному вигляді, – сказав голова облради
Планується, що після переведення комунальних установ області на електронний документообіг на комп’ютерах посадовців і планшетах депутатів буде вся інформація про їхню діяльність.
За матеріалами: https://vinrada.gov.ua