Компанія Nestle хоче на основі тестів ДНК створювати і продавати індивідуальні плани харчування.
Як повідомляє Bloomberg, таке харчування, на думку компанії, збільшить тривалість життя і збереже здоров'я людей, передає kommersant.
Для експерименту були обрані 100 тис. осіб з Японії, яким видали прилади для збору ДНК у себе вдома. Через додаток випробовувані роблять фотографії того, що вони їдять, а Nestle потім рекомендує дієтичні зміни і пропонує спеціалізовані добавки, які можна підсипати або змішати з різними харчовими продуктами, включаючи чай.
ДНК дозволяє виявити сприйнятливість до таких поширених захворювань, як високий рівень холестерину, діабет. Сама програма може коштувати до $600 на рік і буде надавати капсули, які роблять багатими на поживні речовини чаї, коктейлі та інші продукти, наприклад, вітамін-збагачені закуски.