На Вінниччині у напрямку Немирова розпочали ремонт дороги. Ця ділянка входить до траси М-12 «Стрій – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка». Вона – одна із найдовших магістралей країни, у Вінницькій області проходить через 5 районів і належить до міжнародного коридору «Балтійське море – Чорне море». На кордоні з Хмельниччиною ремонті роботи розпочалися ще торік.
За словами голови Вінницької ОДА Валерія Коровія, на трасі від Хмельниччини до Вінниці йде активна фаза робіт. Вони тривають згідно з планом, вкладаються у всі графіки виконання. Розпочато роботи у напрямку Немирова.
Звісно, є окремі проблемні питання, і вони стосуються фінансування. Цьогоріч на ремонт загальнодержавних доріг Вінниччини було виділено 1,7 млрд грн. Проте, для того, аби завершити ремонт траси М-12, до Умані, необхідно іще 2 млрд грн. У напрямку Гайсина ми маємо одну дуже проблемну ділянку дороги. Вона протяжністю 4 кілометри, проте, там варто робити капітальний ремонт, відремонтувати її не вдасться. Ми уже двічі виділяли кошти для того, аби скорегувати проект. Вартість тих чотирьох кілометрів дороги становить 160 млн грн. Хочу для порівняння навести приклад – вартість одного кілометру середнього ремонту дороги становить від 7 до 10 млн грн. Та ділянка надзвичайно складна, проте в цьому році ми розпочнемо її ремонт, – запевнив Валерій Коровій.
За його словами, стоїть завдання – за два-три роки зробити якісні дороги між районними центрами Вінниччини. Область має 9,5 тисяч кілометрів загальнодержавних доріг та 25 тисяч кілометрів комунальних. (ті, які в населеному пункті, державні – які ведуть з траси до населеного пункту).
Цьогоріч на ремонт загальнодержавних доріг було виділено 2,5 млрд грн. Проте цієї суми недостатньо аби зробити якісний ремонту усіх доріг регіону.
На ті дороги, які ведуть з траси до села, ми уже виділили майже 700 млн грн. Провели активну роботу з представниками райжержадміністрацій, вони закладатимуть у своїх бюджетах кошти на ремонт, в середньому, двох доріг. І так щороку. Ремонти цих доріг мають бути якісними і відповідати стандартам. Внаслідок децентралізації місцеві бюджети зросли від 400 млн грн до 3 млрд грн і вже все залежить від господаря населеного пункту – пустить він ці кошти на розвиток своєї громади, а отже й на місцеві дороги, чи поставить на депозит, бо депутатський корпус на місцевому рівні не може визначити куди ці кошти спрямувати, – зазначив Валерій Коровій.
За матеріалами: Вінницька ОДА