Цього тижня у мережах Facebook і YouTube з’являться ролики, орієнтовані на цільову аудиторію з Франції, Німеччини та, Голландії, які розповідатимуть про Україну як країну фестивалів. Про це під час брифінгу 2 липня сказав державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко.
“Ми плануємо запустити декілька онлайн-кампаній, орієнтованих на різні цільові аудиторії у різних країнах. Зокрема, буквально з цього тижня стартує Франція, Німеччина, Голландія: про Україну як країну фестивалів, тому що зараз багато проходить фестивалів, і ми хотіли б затягнути сюди більше молоді, більше туристів саме на музичні фестивалі”, — заявив він.
За словами політика, у європейських країнах вартість фестивалів набагато дорожча, тому молодь з Європи може зацікавити подорож до фестивалів в Україну.
“Це буде в основному відео або на YouTube, Facebook, можливо LinkedIn. Сьогодні спеціалісти пропонують нам стратегію, бачення, саме для цієї кампанії… Для Facebook і YouTube вже наступного і навіть на кінець цього тижня будуть ролики про Україну як країну фестивалів, бо нам важливо запустити кампанію влітку”, — сказав Біденко.