У МОН відкрито «гарячу лінію» та приймальню громадян щодо вступної кампанії-2018.
Вони працюватимуть до 17 серпня включно.
Про це розповіла Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час прес-конференції «Вступ-2018», що відбулася сьогодні, 25 червня.
Звернувшись до приймальні або на телефонну лінію, вступники можуть отримати всі роз’яснення щодо вступу до вишів, подати скаргу тощо.
Важливо. На сайті МОН розміщено максимально детальні Q&A щодо вступу на всі рівні освіти – молодшого спеціаліста, бакалавра, магістра.
Також у приймальних комісіях ЗВО з 12 липня працюватиме технічна підтримка з подання заяв на вступ через електронні кабінети.
Нагадаємо, що 25 і 26 червня впродовж години кожен охочий зможе протестувати реєстрацію електронного кабінету та подання заяв.
Адреси та номери, за якими можна отримати консультації:
Прийом громадян: бул. Шевченка, 16, к. 117 (понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00)
Консультативні телефонні лінії (понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00)
МОН
+38 (044) 287-89-29
+38 (068) 951-25-13
+38 (050)-550-54-11
0 800 504 425 – БЕЗКОШТОВНО!
Електронні звернення можна надсилати на скриньку vstup2018@mon.gov.ua
Додаткові телефони
Департамент професійної освіти МОН (питання вступу до закладів ПТО):
+38 (044) 287-82-06
+38 (044) 287-82-13
Департамент середньої освіти (питання щодо документів про середню освіту)
+38 (044) 481-47-67
+38 (044) 481-32-07
ЄДЕБО, ДП «Інфоресурс» (cервic підтримки з реєстрації електронних кабінетів та подання електронних заяв):
+38 (044) 290-18-13
+38 (095) 281-13-54
+38 (067) 551-2474
+38 (093) 342-38-63
Електронні звернення можна надсилати на скриньку ez@inforesurs.gov.ua
Фонд «Відкрита політика» (консультації щодо вступу з Криму та Донбасу)