“Наша ряба” тестує нову торгову марку “Вінницькі курчата”

Новини Вінниці

"Нова ТМ "Вінницькі курчата" випускається в пілотному режимі. Це продукт відноситься до низького цінового сегменту і ми поки дивимося, як на нього відреагує покупець. Переважно, реалізація ТМ відбувається у Вінницькій області",— каже Іван Філіппов, керівник напрямку "Управління торговими марками" холдингу МХП.

Філіппов додає, що дистриб'ютори можуть самостійно поширювати товар і по інших регіонах, в тому числі і в Києві.

При цьому в компанії не уточнили, чи стане продукція під новим ТМ постійній у портфелі компанії. "Пілот триває майже три місяці і про його результати говорити рано. У нас поки немає планів щодо маркетингової активності цього бренду",— додає Іван Філіппов.

Відзначимо, що дана продукція виробляється на "Вінницькій птахофабриці" холдингу МХП, яка знаходиться в Ладижині Вінницької області. В місяць виробляється близько 250 тонн продукції під ТМ.

Нагадаємо, МХП в 2017 році розпочав будівництво другої лінії Вінницької птахофабрики (Ладижин, Вінницька область). До 2020 року планується наростити виробництво до рекордних 730 тис. тонн.

"Миронівський хлібопродукт" є найбільшим виробником курятини в Україні. Займається також виробництвом зернових, соняшникової олії, продуктів м'ясопереробки. Продукція  реалізується під торговими марками "Наша Ряба", "Легко", "Бащинський" і Qualiko.

За оцінками компанії, МХП займає 55% вітчизняного ринку курятини. Засновником і мажоритарним акціонером компанії є український бізнесмен Юрій Косюк.

За підсумками 2017 року чистий прибуток МХП виріс в 3,3 рази — до $230 млн порівняно з 2016 роком. Його виручка за минулий рік збільшилася на 13,4% — до $1,288 млрд.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *