Сьогодні, 31 травня, члени виконкому розглянули важливий документ для розвитку міста та ефективний інструмент створення привабливого інвестиційного іміджу. Це – Маркетингова стратегія, яка має допомогти просувати Вінницю в Україні та світі. А також – залучати кошти в економіку міста завдяки інвестиціям, стимулювати розвиток малого і середнього підприємства. Маркетингова стратегія буде ухвалена на сесії міської ради.
Проект Маркетингової стратегії Вінниці – 2020 було розроблено за підтримки проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС), який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки Уряду Канади.
В процесі розробки Маркетингової стратегії Вінниці було проведено п’ять засідань робочої групи, учасниками яких стали представники бізнесу, влади, громади, освітніх закладів, а також митці та міжнародні фахівці. Програма є одним з інструментів виконання Стратегії розвитку «Вінниця:2020».
Мета розробки та впровадження Маркетингової стратегії Вінниці полягає у вирішенні питань місцевого економічного розвитку, формуванні сприятливого клімату для зовнішніх інвесторів і місцевого бізнесу, активізації інвестиційних процесів, впровадженні інновацій, підвищенні конкурентоспроможності місцевих підприємств, покращення життя мешканців міста. Очікувані результати: формування унікального іміджу Вінниці як міста стійкого лідерства, справжнього та інноваційного, толерантного, збалансованого та гармонійного, – каже директор департаменту економіки та інвестицій Віталій Погосян.
У рамках роботи над стратегією проведено опитування громади міста щодо особливостей сприйняття Вінниці її мешканцями. За результатами опитування головними символами міста було визначено: водонапірну вежу, фонтан «Рошен», садибу Миколи Пирогова. Вінничани з радістю покажуть гостям міста: Світломузичний фонтан «Рошен» – 70% (553), «Водонапірну вежу» – 54% (430), музей-садибу М.І. Пирогова – 53% (418).
Також важливими для показу гостям місцями Вінниці є: «Європейська площа та інші міські майдани» – 38% (302), «Центральний парк культури і відпочинку» – 38,2% (304), «Набережна річки Південний Буг» – 36% (287), «Площа біля міської ради» – 34% (271).
Також, визначено ТОП-10 слів, які асоціюються у мешканців України з містом Вінниця: фонтан, Roshen, Музей Пирогова, європейське місто, водонапірна вежа Артинова, чистота, Володимир Гройсман, трамвай, затишок.
Робочою групою визначено конкурентні переваги міста. Серед них – географічне розташування на сплетінні транспортних маршрутів, близькість до великих міст, близькість до Румунії і Молдови, дорожня і транспортна система, залізничний вузол, аеропорт.
А також – лідерство в наданні якісних адмінпослуг, якість місцевого продукту, середній рівень цін на товари і послуги. Також робоча група акцентувала увагу на історичному напрямку, мультикультурності та толерантності міста, поєднанні традицій та інновацій, високому потенціалу бізнес-спільноти.
Також було визначено цінності бренду Вінниці. Функціональні: інноваційність, лідерство, унікальний ритм. Соціальні: толерантність, надійність, відкритість, комфорт. Емоційні: радість, справжність, природність, насиченість життя.
За інформацією: www.vmr.gov.ua