У Вінниці відкриють консультаційний бізнес-центр «Академія підтримки та розвитку бізнесу» для представників малого та середнього підприємництва міста. Він почне працювати на базі Вінницького технологічного парку вже наприкінці року. Його запуск ініціювала Вінницька міська рада спільно з Вінницьким клубом ділових людей за підтримки Федерації канадських муніципалітетів (ФКМ), що впроваджує проект «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС/PLEDDG).
«Академія підтримки та розвитку бізнесу» надаватиме послуги представникам малого та середнього підприємництва і сприятиме впровадженню світових практик ведення бізнесу серед вінницьких компаній.
Представники бізнесу зможуть отримати пакетні послуги у сфері ІТ, маркетингу, юриспруденції та бухгалтерського обліку. Тобто кожен вінницький підприємець зможе зручно та своєчасно, в одній будівлі, отримати усі необхідні йому послуги, як для відкриття власної справи, так і для підтримки діяльності вже існуючого бізнесу.
Такий сервіс значно скоротить час реалізації бізнесових проектів та дасть можливість підприємцям ефективно реалізовувати наміри щодо розвитку бізнесу.
Очікується покращення доступу до фінансових інструментів, зміцнення ринку послуг для бізнесу, підвищення компетенцій підприємців, що у короткі терміни дозволить збільшити потужності підприємств та спростити ведення бізнесу у Вінниці.
Запуск цього проекту є надзвичайно важливим для розвитку малого та середнього підприємництва у місті. Вінницька міська рада підтримує подібні проекти, адже інвестиції у розвиток підприємництва призводять до зростання економіки міста. На сьогодні у місті вже працює понад 200 великих та середніх підприємств та зареєстровано більше 40 тисяч підприємців. Академія надаватиме консультаційну підтримку діючим підприємцям та тим, хто лише планує ними стати, – розповідає директор департаменту економіки і інвестицій Вінницької міської ради Віталій Погосян.
Із 16 по 30 квітня триває конкурсний відбір на посади чотирьох консультантів: з юридичних питань, бухгалтерського обліку, інформаційних технологій та маркетингу.
До участі запрошують молодих та амбіційних фахівців, які вже мають освіту у пріоритетній галузі та попередній досвід роботи у обраному напрямку. Серед обов’язкових умов участі є вільне володіння українською мовою, досконалі навички роботи з комп’ютером, аналітичні навички та відкритість до навчання.
Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі на посади:
1. Скан-копія паспорта громадянина України.
2. Скан-копія письмової заяви на ім’я керівника Проекту про участь у Конкурсі із детальним описом мотивації та резюме у довільній формі.
3. Скан-копія (копії) документа (документів) про освіту.
4. Не менше 2-х рекомендаційних листів від навчальних закладів і/або громадських організацій, і/або органів місцевої влади, і/або попереднього місця роботи.
Документи необхідно надсилати в електронному вигляді на ел.пошту: kdl.ivanna@gmail.com.
Дедлайн – 30.04.2018 року.
Додаткову інформацію можна отримати за телефоном: 097 876 01 27 – Іванна Качалапа, керівник Проекту.