Найбільш популярним серед українців, які отримують інформацію із соцмереж, є Facebook, яким користується 35,5% українців. Про це повідомив заступник директора Київського міжнародного інститут соціології (КМІС) Антон Грушецький під час презентації соціологічного дослідження "Довіра до ЗМІ, вплив російської пропаганди, медіаграмотність в Україні", що відбулась 27 березня в Укрінформі.
"За нашим дослідженням, 23,5% людей отримують інформацію із соцмереж. Найбільш популярним серед них є Facebook, яким користується 35,5% українців. Далі йдуть "ВКонтакте" (11,3%), Instagram (9,6%), "Одноклассники" (7,2%), Twitter (5,6%) і LinkedIn (0,5%). Більше половини населення (52,4%) говорять, що взагалі не користуються соціальними мережами", – сказав Грушецький.
Разом з тим, 29% українців користуються лише західними соцмережами, передусім – Facebook, а 3% опитаних відвідують виключно російські.
Зза результатами дослідження "Довіра до ЗМІ, вплив російської пропаганди, медіаграмотність в Україні", 23,5% українців найчастіше отримує інформацію про стан справ в Україні та світі саме із соціальних мереж. При цьому 12,5% опитаних довіряють поширеній у соцмережах інформації про збройне протистояння на Донбасі.