Що у Вінницькій міськраді думають про шансон в маршрутках

Новини Вінниці

У Вінницькій міськраді відповіли на петицію стосовно звучання шансону в маршрутних таксі.

«Іноді користуючись послугами маршрутних таксі м. Вінниця, я стаю заручницею музичних смаків водіїв. Особливо неприємно чути із динаміків маршрутного таксі музику в жанрі "блатна лірика" або "шансон", де крім нецензурних висловів, звучить специфічна тюремна лексика в народі знана як "фєня". Прослуховування таких музичних композицій додає значного дискомфорту під час отримання послуги перевезення від перевізника», – писала авторка петиції Ірина Рибачок.

У зверненні, яке підписали 356 вінничан, вона пропонувала депутатам міської ради «посприяти створенню знака-наклейки, мета якого – попередити пасажира про звучання шансону у маршрутному таксі. Це дешевий спосіб забезпечити інформування населення про якість послуги, яку пропонує перевізник».

«Сформувати розпорядження міської ради про обов’язкове розміщення відповідного знаку на усі маршрутні таксі міста Вінниці. У разі, якщо у міському бюджеті не передбачено додаткових фінансових можливостей для реалізації цієї пропозиції, прошу посприяти запрошенню до обговорення питання представників міських засобів масової інформації, громадських активістів та меценатів міста Вінниці», – йшлося в петиції.

У відповіді, підписаній заступником міського голови Миколою Форманюком, наголошується, що «з приватними перевізниками, які здійснюють перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в режимі маршрутного таксі міста, постійно проводиться інформаційна робота щодо обов’язкового дотримання Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та інших нормативних документів в сфері транспорту».

«При укладанні договорів з приватними перевізниками, що здійснюють перевезення в місті Вінниця, враховуються звернення та пропозиції мешканців щодо якості обслуговування, в тому числі звернення щодо звучання музики. Крім того, перевізники попереджені про необхідність враховувати зауваження та побажання пасажирів щодо покращення якості надання послуг в пасажироперевезеннях, особливо в частині гучності звучання музики та її асортименту», – йдеться у відповіді на петицію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *