Міністр освіти й науки Лілія Гриневич пояснила, чому на державне замовлення пройшли абітурієнти з нижчими балами.
"Такого бути не може, хіба що застосовувався, наприклад, сільський коефіцієнт. Якщо ця дитина була з села, то в неї домножувався сукупний результат на 1,02", – зазначила Л.Гриневич.
"На превеликий жаль, у нас справді нерівний доступ до якісної освіти, і він залежить не лише від доступу до інтернету. Але якщо є маленька школа і в класі навчається десять учнів, і в нас таке буває у старших класах, тому ми зараз створюємо мережу опорних шкіл, куди ми будемо возити старшокласників, і один вчитель навчає п'яти предметам. Дитина може бути дуже талановита і вона працює, старається, і робить все, що може. І можливо, ця дитина потім, і так часто буває у вищому навчальному закладі, ще навіть випередить того, хто мав трошки вищий результат. Адже цей коефіцієнт не надто значно підвищує результат", – додала міністр.