Шістнадцять арок мають проармувати та забетонувати на «Київському» мосту у Вінниці.
Досить довгий час тут тривали підготовчі роботи – необхідно було укріпити під’їзди до споруди, щоб безпечно могла працювати техніка.
За інформацією департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради, роботи наразі ведуться комплексно. Вирішено провести заміну крайніх двох рядів мостових балок, по інших – ведеться обстеження проектантами для вирішенням необхідності їх подальшої заміни.
Вже підсилено чотири колони, їх проармовано та забетоновано. Роботи ведуться над водою за допомогою підвісного риштування. Також забетоновано вже першу арку та знято з неї опалубку. Це досить складний етап робіт, адже арка має витримати велике навантаження. На бетонування однієї арки використовується біля 30 кубів будматеріалу. Для того, щоб бетон був довговічнішим та захищав арматуру від корозії, до нього додаються спеціальні домішки-пластифікатори. Вони дають можливість бетону бути міцним і в той же час рухливим. До того ж пришвидшується час застигання бетону.
Нині вже ведеться підготовка до бетонування другої арки – її проармовано та встановлюється опалубка.
Загалом це дуже великий обсяг робіт. За сприятливих погодних умов роботи по підсиленню колон та арок плануємо завершити до кінця вересня. На цьому тижні буде залучено додаткову бригаду, яка вестиме ці ж роботи, але «рухатиметься» назустріч ремонтній бригаді, яка зараз працює. Тому роботи підуть трохи швидше, – розповідає заступник директора департаменту капітального будівництва Василь Стасюк.
За інформацією: Вінницька міська рада