Як у сесійній залі Вінницької міськради каву варили

Новини Вінниці

Сьогодні, 7 квітня, вінницькі ресторатори та управлінці закладів харчування мали можливість познайомитись із секретами ведення ресторанного бізнесу від досвідчених фахівців у цій сфері на безплатному семінарі, який організували департамент адміністративних послуг міської ради та Академія сервісу «HoReCa».

Семінар відбувся у залі засідань міської ради. Участь у  ньому взяло більше 50 представників ресторанного бізнесу. Під час семінару говорили про те, як зробити бар «родзинкою» закладу; як піклуватись про гостя; яким має бути якісний менеджер (адміністратор); як реалізувати Start-up в ресторанному бізнесі; як уникнути крадіжок на кухні та помилок під час вибору кави і кавового обладнання. Також мова йшла про те, як розкрутити ресторан і привабити в нього відвідувачів.

Сприяння розвитку ресторанного бізнесу та підвищення якості обслуговування в закладах громадського харчування – є одним із напрямків роботи нашого департаменту. Ми співпрацюємо з різними організаціями та безкоштовно проводимо майстер-класи та семінари, основна мета яких допомогти кафе, барам та ресторанам покращити обслуговування вінничан та гостей нашого міста, – каже заступник директора департаменту адміністративних послуг міської ради Людмила Перова.

З 2014 року ми працюємо з департаментом адміністративних  послуг в одному проекті – «Сервіс по-вінницьки». І дуже багато дізнались про ресторанний бізнес.  В цьому році  в нас виникла ідея відкрити Академію сервісу «HoReCa». Ми створили чудову команду. Ціллю роботи нашої академії є розвиток культури ресторанного бізнесу, – розповіла керівник Академії сервісу «HoReCa» Ольга Зборовська.

За інформацією: Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *