Сьогодні, 28 березня, на мосту по вулиці Чорновола у Вінниці міський голова Сергій Моргунов провів виїзну нараду, аби з’ясувати, на якій стадії ремонтні роботи, та чого потребують підрядники від влади міста.
Представник генпідрядної організації МСУ-2 Валерій Коротич пояснив меру, що на нинішній стадії робітникам заважають комунікації зв’язківців, а також газогін, що проходить прямо під конструкціями, які потрібно розбирати.
Зв’язківці пообіцяли свої кабелі прибрати, як тільки будівельники розберуть бетонні перекладини, а газівники просять дочекатись завершення опалювального сезону – тоді й вирішать питання з трубою.
А вже у коментарі журналістам Валерій Коротич зауважив, що процес будівництва цього мосту, що проходив понад півстоліття тому, ніде не описаний, робітникам потрібно все досліджувати самим. Зараз на мосту працює 15 чоловік.
Люба фірма, якщо переїжджає з місця на місце, повинна пройти етап мобілізації: ставляться вагончики, робляться під’їзні шляхи, підводиться електроенергія, все, що треба для роботи. Цей процес займає мінімум півтора-два місяці. Ще минулої суботи ми сюди не могли заїхати через високу воду на Бугу. Ми тільки заїхали і для того, щоб сюди людей привезти, їх потрібно хоча б десь переодягнути, я вже не кажу про те, що мають десь спати. Це і є робота. Для нас наша робота починається з мобілізації, а мобілізація починається тоді, коли почалось фінансування, – розповів Валерій Коротич.
Менше слід говорити, а більше робити, – каже міський голова Сергій Моргунов. – Для нас головне – якість і терміни виконання робіт. Гроші ви всі отримаєте, ми ніколи нікого не обманули. Не було такого, щоб ми з кимось не розрахувалися. Всі інші питання в робочому порядку вирішуйте.
За словами мера, кошти Фонду регіонального розвитку, за які, в основному, має ремонтуватись міст, як правило, надходять у серпні-вересні. Тому у міському бюджеті передбачили ресурс для того, аби не припинялись роботи.
Кінцевий термін їх виконання – кінець жовтня. Принаймні до цього часу через міст має курсувати транспорт.
Стосовно ж пропозиції пропустити більше авто через міст нині, то це вкрай небезпечно.
Ми орієнтуємось на проектанта і на експертизу, яка була проведена. Ми довго радились щодо можливості не перекривати рух транспорту, бо розуміли, що це створить незручності. Але проектанти наголошували на тому, що слід обмежувати рух, що ми й зробили. Думаю, заради того, щоб цей міст нормально функціонував, вінничанам треба трохи потерпіти і отримати якісний об’єкт, – зазначив Сергій Моргунов.
Довідка. Загальна вартість реконструкції мостової споруди за результатами проведеного тендеру – 56 495 000 грн. Джерела фінансування: проект реалізується за рахунок співфінансування з Державним Фондом регіонального розвитку (90% – кошти Фонду, решта – частка міського бюджету).
– З метою збільшення вантажопідйомності мосту з врахуванням рішень з реконструкції мостового полотна проектом передбачено:
– підсилення залізобетонних арок прогонових будов залізобетонною обоймою;
– підсилення колон рамних надбудов опор моста залізобетонними обоймами;
– підсилення ригелів рамних надбудов опор моста залізобетонними «рубашками»;
– підсилення стійок надарочних конструкцій металевими обоймами;
– підсилення ригелів надарочних конструкцій завдяки влаштуванню розвантажуючих залізобетонних діафрагм;
– заміна крайніх найбільш пошкоджених балок проїзної частини мосту та підсилення існуючих балок, що не змінюються;
– підсилення всіх балок проїзної частини мосту завдяки влаштування залізобетонної накладної монолітної плити;
– відновлення пошкоджених бетонних поверхонь існуючих залізобетонних конструкцій (опор, ригелів, балок тощо) матеріалами типу Sika Mono Top – 412 NFG та торкретбетоном;
– антикорозійних захист та естетичне фарбування підсилених та відремонтованих конструкцій акриловим покриттям типу Sikagard – 680 S betoncolor.
– відновлення підходів до мосту з влаштуванням перехідних плит, лежнів, дренажів;
– влаштування залізобетонних службових сходів на підходах мосту;
– влаштування а/бетонного покриття проїзної частини по мосту.
б**ть, 2 людини працює на весь мість!!! 2 Б**ТЬ!!!
клоуни!