Сьогодні, 16 лютого, постійна комісія Вінницької облради з питань житлово-комунального господарства, енергоефективності та енергозбереження розглянула питання про технічні можливості запровадження електронного документообігу в обласній раді.
За словами голови комісії Андрія Ковальова, спрямовано звернення до Департаменту фінансів ОДА та бюджетної комісії облради з пропозицією вивчити фінансові можливості впровадження сучасних технологій обігу документів.
Ми маємо економити бюджетні кошти, разом з тим, майже 300 тисяч гривень щороку апарат обласної ради витрачає тільки на папір та заправку картриджів. При цьому кожен депутат паралельно отримує проекти рішень та інші документи на свою електронну пошту, – говорить Андрій Ковальов.
Порадитись про технічні можливості запровадження системи електронного документообігу члени комісії вирішили з представниками компанії, що встановлювала у сесійній залі систему для голосування. Ті поки не називають конкретної суми, але кажуть, що основна частина витрат припаде на закупівлю планшетів. Крім того, потрібно сформувати для зв’язку бездротову мережу, яка була б надійно захищеною.