Відтепер по середах чергові адміністратори та державні реєстратори Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс», що по Соборній, 59 у будівлі Вінницької міськради, працюватимуть на три години довше. Окрім того, прийом відвідувачів буде проводитися і по суботах. Перша робоча субота в тестовому режимі – 21 січня. Також до 20-ї години щосереди будуть працювати і територіальні Прозорі офіси.
Як і раніше, усі вони мають графік роботи без обідньої перерви. В понеділок, вівторок та четвер час прийому громадян з 9-ї до 17-ї години, в п’ятницю – з 9 до 16 години.
Новий графік роботи стосується виключно прийому адміністраторами та державними реєстраторами. По суботах прийом відвідувачів здійснюватиметься з 9:00 до 15:00 без перерви.
За інформацією: Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради