Сьогодні, 26 грудня, на Вінниччині відкрито перший сучасний та комфортний Центр обслуговування клієнтів для споживачів природного газу області, який розташований за адресою м. Вінниця, вул. Шмідта, 32.
На місті колишнього Розрахункового центру ПАТ "Вінницягаз" вже нічого не нагадує про довгі черги чи нарікання на незручні умови – натомість, кожний вінничанин зможе оцінити переваги надання консультаційних послуг у новому, європейському форматі.
Центр обслуговування клієнтів було створено, в першу чергу, для усіх споживачів природнього газу на Вінниччині. Керівництво підприємства доклало максимум зусиль, аби відтепер було не лише зручно, а й приємно діставатися до такого Центру задля вирішення усіх своїх "газових" питань.
В Центрі обслуговування клієнтів створено всі умови задля комфорту наших клієнтів: стильний інтер'єр, електронна черга, затишна зала очікування, дві зали обслуговування клієнтів, дитячий куточок, можливість здійснити онлайн реєстрацію в Особистому кабінеті або ж в оперативному режимі переглянути будь-яку важливу для себе інформацію.
В урочистому відкритті Центру обслуговування клієнтів взяли участь голова обласної державної адміністрації Валерій Коровій, голова обласної ради Анатолій Олійник, в. о. директора Департаменту житлового господарства Вінницької міської ради Роман Фурман, керівник клієнтського сервісу Регіональної газової компанії Андрій Коноз.
Присутні гості та запрошені відзначили у своїх привітаннях значущість облаштування на Вінниччині першого сучасного Центру обслуговування клієнтів, що є демонстрацією турботи про кожного споживача, прагнення обласної газової компанії налагодити взаєморозуміння із кожним своїм клієнтом. За словами Голови правління ПАТ "Вінницягаз" Олександра Кривака, невдовзі подібні Центри обслуговування клієнтів відкриються і на базі районних відділень обласної газорозподільної компанії. То ж крок за кроком, ПАТ "Вінницягаз" реалізовуватиме стратегію налагодження високого рівня обслуговування клієнтів на Вінниччині, турбуючись не лише про забезепечення безаварійного та безперебійного газопостачання мешканців області, а й про комфорт кожного клієнта, налагодження тісної взаємодії та взаємоповаги!