Вже два тижні у тестовому режимі працюють «мобільні адміністратори» Центрів надання адміністративних послуг. Якщо вінничани, за станом здоров'я втратили можливість самостійно пересуватись, але потребують необхідності отримати ту чи іншу адміністративну послугу, працівник «Прозорого офісу» виїздить до них додому та оформляє довіреність на іншу людину. Вона вже зі своїм паспортом і документом, завіреним адміністратором, отримає право на вирішення питань в Центрі надання адміністративних послуг від імені хворої людини. Ця послуга в Прозорому офісі називається «Мобільний адміністратор» та є безкоштовною.
Робота вінницьких Центрів надання адміністративних послуг постійно вдосконалюється та збільшується кількість послуг, які вінничани можуть тут отримати. Наприклад, з серпня у Прозорому офісі жителі міста можуть зареєструвати шлюб. А з жовтня у територіальному відділенні «Старе місто» (Брацлавська, 85) запрацював Вінницький міський сервісний центр з питань реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчень водія. Наразі тестується новий сервіс – «Мобільний адміністратор».
«Для отримання адмінпослуг, потрібне обов’язкове звернення людини, яка хоче вирішити те чи інше питання, до Прозорого офісу з пред’явленням паспорта. Але є вінничани, прикуті до ліжка, або ж ті, яким важко пересуватись, важкохворі, літнього віку за 80 років, люди з обмеженими фізичними можливостями. Їм потрібно оформити довіреність на іншу людину, котра зі своїм паспортом і документом отримає право на вирішення питань в Центрі надання адміністративних послуг. Нотаріуси за оформлення такого документу беруть близько 300-500 гривень. А мобільні адміністратори Прозорого офісу, роблять це безкоштовно. Вони виїжджають додому до вінничан, яким важко пересуватись та засвідчують їхню згоду на здійснення всіх необхідних операцій. Це сервіс соціального характеру, який дозволить зекономити кошти та час», – розповідає директор департаменту адміністративних послуг міської ради Ірина Копчук.
Наразі «мобільні адміністратори» працюють у тестовому режимі. З 11 листопада вони здійснили 17 виїздів. У звичному режимі вони будуть працювати з початку 2017 року. Оскільки послуга нова, попит на неї поки що невеликий. «Мобільним адміністратором» за потреби стає один із працівників департаменту адміністративних послуг, хто має відповідні повноваження. З часом внутрішня система відпрацювання замовлень виїзного характеру буде вдосконалюватись відповідно до навантаження.