Між Україною і Польщею побудують нові пропускні пункти, дороги і залізницю

Новини України

У січні 2017 року рух поїзда Інтерсіті №743/744 Дарниця, Київ – Львів продовжать до Перемишля, Республіка Польща. А у 2018 році може відкритися новий пункт пропуску з Польщею "Нижанковичі-Мальховіце". Про це йшлося 24 листопада у Львові під час підсумкового засідання комітету з питань транспорту Верховної Ради України та комісії інфраструктури Сейму Республіки Польща.

 

Як повідомив член правління ПАТ "Укрзалізниця" Юрій Михальчук, підприємство готове запустити поїзд Інтерсіті до Перемишля. Зараз тривають узгодження з прикордонним та митним відомствами.

За попередніми підрахунками, квиток з Києва до Перемишля у вагоні другого класу коштуватиме 1,5 тис. грн, першого класу – близько 2 тис. грн. Вартість проїзду зі Львова до Перемишля наразі не підраховували. Прозвучала пропозиція, щоб вартість квитка становила не більше 5 євро – 150 грн.

"Укрзалізниця заявила про технічну готовність продовжити маршрут. Залишилось узгодити це питання із прикордонною та митною службами України та Польщі, а також із польською залізницею. Сподіваюсь, на цьому напрямку Інтерсіті поїде вже найближчим часом. Ми ставимо часові рамки до українських Різдвяних свят", – розповів голова транспортного комітету Верховної Ради Ярослав Дубневич.

За словами народного депутата та заступника голови комітету з питань транспорту ВРУ Ігоря Васюника, запуск такого рейсу також допоможе навести лад із чергами на кордоні.

"Є застереження до вартості квитка, але це все буде корегуватися, виходячи з попиту… Однозначно таке залізничне сполучення потрібне, оскільки це буде альтернативою автомобільному транспорту і відповідно – допоможе розвантажити пункти пропуску та зменшити черги на українсько-польському кордоні. На середину грудня з української та польської сторони мають бути напрацьовані документи для запуску цього проекту. І він стане пілотним в рамках програми "Євроколія", – заявив Ігор Васюник.

У рамках реалізації Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги, підписаного 9 вересня 2015 року у Варшаві, передбачено виконання робіт з капітального ремонту ділянки автомобільної дороги Т-14-18 Нижанковичі-Самбір-Дрогобич-Стрий. Роботи попередньо передбачено розпочати в 2018 році.

Також сторони обговорили проект Via Carpatia – автомагістрального сполучення між Україною та Польщею, що сприятиме подальшій ефективній співпраці між двома країнами. Під час обговорення цього проекту було напрацьовано питання щодо включення ще одного відгалуження автобану в сторону Львова, Тернополя, Хмельницького, Вінниці з виходом на Одесу, що дасть можливість зв'язати польські порти з портами України.

"Цей проект є масштабним і сприятиме тісній співпраці на міжурядовому рівні. На будівництво прикордонних ділянок доріг залучатимуть кошти міжнародних фінансових організацій, а також інших європейських програм для будівництва необхідної дорожньої інфраструктури", – наголосив Ігор Васюник.

Не оминули учасники засідання й теми так званого вузькоколійного проекту "Євроколія Варшава-Львів".

Цей проект розглядається в контексті розвитку пасажирського руху. Загальна протяжність даного напрямку складає майже 330 км, в тому числі колія 1435 мм по території Польщі – 264 км, по території України протяжність залізничної лінії складатиме 65,1 км. При чому від Держкордону до станції Рава-Руська колія шириною 1435 мм вже існує, і її протяжність складає 7,1 км. Конкретніше про реалізацію цього проекту представники українського та польського парламентів поговорять після того, як поспостерігають за пілотним проектом залізничного сполучення Київ-Львів-Перемишль.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *