Удвічі менше вінничани стали звертатися по допомогу на сервіс „Пульс”

Новини Вінниці

Якщо за десять місяців минулого року на розгляд до Головного управління ДФС у Вінницькій області та його територіальних органів було направлено 64 запити, то за січень-жовтень 2016 року їх кількість зменшилась до 36.  Відтак, за словами очільника фіскальної служби Вінниччини Руслана Осмоловського, нині можна констатувати майже подвійне скорочення кількості запитів, отриманих  від платників податків та громадян Вінницької області на антикорупційний сервіс ДФС України „Пульс”.

Найактуальнішими темами, що порушувались у зверненнях, були  питання роботи органів державної фіскальної служби – 14 (38,9%), електронного адміністрування ПДВ – 8 (22,2%), звітності та реєстрації податкових накладних – 6 (16,7%) та роботи Центрів обслуговування платників 4 (11,0%)

Усі порушені у зверненнях питання розглянуто, їх автори, платники податків та громадяни, отримали вичерпні відповіді, – інформує відділ комунікацій ГУ ДФС у Вінницькій області.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *